• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Diversity: Economics, Ownership, and the FCC » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Diversity: Economics, Ownership, and the FCC

ISBN-13: 9780805854039 / Angielski / Miękka / 2004 / 260 str.

Mara J. Einstein;Einstein
Media Diversity: Economics, Ownership, and the FCC Einstein, Mara 9780805854039 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Diversity: Economics, Ownership, and the FCC

ISBN-13: 9780805854039 / Angielski / Miękka / 2004 / 260 str.

Mara J. Einstein;Einstein
cena 189,80
(netto: 180,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Media Diversity: Economics, Ownership, and the FCC provides a detailed analysis of the regulation of diversity and its impact on the structure and practices within the broadcast television industry. As deregulation is quickly changing the media landscape, this volume puts the changing structure of the industry into perspective through the use of an insider's point of view to examine how policy and programming get made.

Author Mara Einstein blends her industry experience and academic expertise to examine diversity as a media policy, suggesting that it has been ineffective and is potentially outdated, as study after study has found diversity regulations to be wanting. In addition to reviewing diversity research on the impact of minority ownership, regulation of cable and DBS, duopolies, ownership of multiple networks and cross ownership of media on program content, Einstein considers the financial interest and syndication rules as a case study, due to their profound effects on the structure of the television industry. She also poses questions from an economic perspective on why the FCC regulates structure rather than content. Through the presentation of her research results, she argues persuasively that the consolidation of the media industry does not affect the diversity of entertainment programming, a conclusion with broad ramifications for all media and for future research about media monopolies.

This volume serves as a defining work in its examination of the intersection of regulation and economics with media content. It is appropriate as a supplemental text in courses on communication policy, broadcast economic and media management, broadcast programming, political economy of the mass media, and media criticism at the advanced and graduate level. It is also likely to interest broadcast professionals, media policymakers, communication lawyers, and academics. It is a must-read for all who are interested in the media monopoly debate.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Telecommunications
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Political Science > Public Affairs & Administration
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805854039
Rok wydania:
2004
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
260
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
22.53 x 15.49 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"...this book represents a refreshing look at the television industry and the government's treatment of it."
—CHOICE

Contents: Preface. Diversity and the FCC. The Financial Interest and Syndication Rules (1960-1976). The Financial Interest and Syndication Rules (1977-1995). The Structure of the Television Industry. Fin-syn's Effect on Industry Structure and Diversity. The Program Selection Process. The Reality of Diversity.

Mara Einstein



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia