• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Action as an Organizer of Learning and Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Action as an Organizer of Learning and Development

ISBN-13: 9780805850307 / Angielski / Twarda / 2005 / 388 str.

John J. Rieser; Jeffrey J. Lockman; Charles A. Nelson
Action as an Organizer of Learning and Development John J. Rieser Jeffrey J. Lockman Charles A. Nelson 9780805850307 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Action as an Organizer of Learning and Development

ISBN-13: 9780805850307 / Angielski / Twarda / 2005 / 388 str.

John J. Rieser; Jeffrey J. Lockman; Charles A. Nelson
cena 655,81
(netto: 624,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This is the 33rd volume in the Minnesota Symposium on Child Psychology held in October 2002. The symposium was held to honor the scientific and mentoring contributions of Anne Danielson Pick and Herbert L. Pick, Jr.--two longtime and beloved professors of the Institute of Child Development. It focused on "Action as an Organizer of Learning and Development" and integrated the best and most innovative research on the role of action in perceiving and understanding. Taken together, the book captures the intellectual excitement that characterized the 33rd symposium and appeals to developmental psychologists, particularly those interested in perceptual development.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Developmental - Child
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Minnesota Symposia on Child Psychology (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805850307
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000049004
Ilość stron:
388
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
23.62 x 16.21 x 2.74
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. Part I: Using Information to Guide Action. D.N. Lee, Tau in Action and Development. C. von Hofsten, The Development of Prospective Control in Tracking a Moving Object. K.E. Adolph, Learning to Learn in the Development of Action. W.H. Warren, Information, Representation, and Dynamics: A Discussion of the Chapters by Lee, von Hofsten, and Adolph. Part II: Computational Complexity and the Integration of Information. R.N. Aslin, Object Information, Computation Complexity, and Constraints on Action. M.S. Banks, The Benefits and Costs of Combining Information Between and Within Senses. E.W. Bushnell, Stats Modules for Babies! Computing Conditional Probabilities and Weighted Variance With Rapid Sampling: A Discussion of the Chapters by Aslin and Banks. Part III: Active Learning During Early Development. N.S. Newcombe, Evidence for and Against a Geometric Module: The Roles of Language and Action. E. Thelen, V. Whitmyer II, Using Dynamic Field Theory to Conceptualize the Interface of Perception, Cognition, and Action. B.I. Bertenthal, Theory, Methods, and Models: A Discussion of the Chapters by Newcombe, and Thelen and Whitmyer. Part IV: Using Representations to Guide Action. R. Keen, Using Perceptual Representations to Guide Reaching and Looking. L.S. Liben, The Role of Action in Understanding and Using Environmental Place Representations. J. Huttenlocher, Mental Representations as Explanatory Constructs: A Discussion of the Chapters by Keen and Liben.

Rieser, John J.; Lockman, Jeffrey J.; Nelson, Charles A.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia