• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Modern Methods for Business Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Modern Methods for Business Research

ISBN-13: 9780805826777 / Angielski / Twarda / 1998 / 448 str.

George A. Marcoulides;George A. Marcoulides
Modern Methods for Business Research George A. Marcoulides George A. Marcoulides  9780805826777 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Modern Methods for Business Research

ISBN-13: 9780805826777 / Angielski / Twarda / 1998 / 448 str.

George A. Marcoulides;George A. Marcoulides
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The first in a series, this volume introduces a selection of the latest popular methods for conducting business research. The goal of each chapter author - a leading authority in a particular subject area - is to provide an understanding and working knowledge of each method with a minimum of mathematical derivations. The chapters presented are organized within three general interrelated topics - measurement, decision analysis and modelling - that the editor considers the most important modern methods for conducting business research.

This volume introduces the latest popular methods for conducting business research. The goal of each chapter author--a leading authority in a particular subject area--is to provide an understanding of each method with a minimum of mathematical derivations. The chapters are organized within three general interrelated topics--Measurement, Decision Analysis, and Modeling.

The chapters on measurement discuss generalizability theory, latent trait and latent class models, and multi-faceted Rasch modeling. The chapters on decision analysis feature applied location theory models, data envelopment analysis, and heuristic search procedures. The chapters on modeling examine exploratory and confirmatory factor analysis, dynamic factor analysis, partial least squares and structural equation modeling, multilevel data analysis, modeling of longitudinal data by latent growth curve methods and structures, and configural models of longitudinal categorical data.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Education
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Psychology > General
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Quantitative Methodology Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805826777
Rok wydania:
1998
Dostępne języki:
Ilość stron:
448
Waga:
0.99 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. G.A. Marcoulides, Applied Generalizability Theory Models. K.M. Schmidt McCollam, Latent Trait and Latent Class Models. M.E. Lunz, J.M. Linacre, Measurement Designs Using Multifacet Rasch Modeling. Z. Drezner, T. Drezner, Applied Location Theory Models. A.C. Soteriou, S.A. Zenios, Data Envelopment Analysis: An Introduction and an Application to Bank Branch Performance Assessment. S. Salhi, Heuristic Search Methods. R.H. Heck, Factor Analysis: Exploratory and Confirmatory Approaches. S.L. Hershberger, Dynamic Factor Analysis. E.E. Ridgon, Structural Equation Modeling. W.W. Chin, The Partial Least Squares Approach for Structural Equation Modeling. D. Kaplan, Methods for Multilevel Data Analysis. J.J. McArdle, Modeling Longitudinal Data by Latent Growth Curve Methods. P.K. Wood, Structural and Configural Models for Longitudinal Categorical Data.

George A. Marcoulides



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia