• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cognitive and Instructional Processes in History and the Social Sciences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cognitive and Instructional Processes in History and the Social Sciences

ISBN-13: 9780805815658 / Angielski / Miękka / 1994 / 472 str.

Mario Carretero; James F. Voss
Cognitive and Instructional Processes in History and the Social Sciences Mario Carretero James F. Voss 9780805815658 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cognitive and Instructional Processes in History and the Social Sciences

ISBN-13: 9780805815658 / Angielski / Miękka / 1994 / 472 str.

Mario Carretero; James F. Voss
cena 403,15
(netto: 383,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 400,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Emerging as the result of an international conference, this text aims to fill a gap in the study of how people learn and reason in the context of particular subject matter domains, and how instruction can be improved. The text focuses on history and the social sciences from a cognitive perspective.

Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
History > Study & Teaching
Education > General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805815658
Rok wydania:
1994
Wydanie:
UK
Ilość stron:
472
Waga:
0.74 kg
Wymiary:
23.06 x 15.29 x 3.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

Contents: Preface. J.F. Voss, M. Carretero, Introduction. Part I: Cognitive Developmental Processes. A. Furnham, Young People's Understanding of Politics and Economics. A.E. Berti, Children's Understanding of the Concept of the State. J. Delval, Stages in the Child's Construction of Social Knowledge. J. Torney-Purta, Dimensions of Adolescents' Reasoning about Political and Historical Issues: Ontological Switches, Developmental Processes, and Situated Learning. J. Linaza, Discussion of Chapters 2-5: Cognitive Development and Representation Processes in the Understanding of Social and Historical Concepts. Part II: Teaching and Instructional Processes in History. G. Leinhardt, C. Stainton, S.M. Virji, E. Odoroff, Learning to Reason in History: Mindlessness to Mindfulness. G.W. McDiarmid, Understanding History for Teaching: A Study of the Historical Understanding of Prospective Teachers. O. Hallden, Constructing the Learning Task in History Instruction. C.L. Hahn, Controversial Issues in History Instruction. A. Rosa, Dicussion of Chapters 6-9: What Do People Consume History For? (If They Do). Learning History as a Process of Knowledge Consumption and Construction of Meaning. Part III: Learning from History and Social Sciences Texts. I.L. Beck, M.G. McKeown, Outcomes of History Instruction: Paste-Up Accounts. C.A. Perfetti, M.A. Britt, J-F. Rouet, M.C. Georgi, R.A. Mason, How Students Use Texts to Learn and Reason about Historical Uncertainty. S.S. Wineburg, J. Fournier, Contextualized Thinking in History. M.J. Rodrigo, Discussion of Chapters 10-12: Promoting Narrative Literacy and Historical Literacy. Part IV: Complex Processes in History and Social Sciences. J. Wertsch, Struggling with the Past: Some Dynamics of Historical Representation. B. von Borries, (Re-)Constructing History and Moral Judgment: On Relationships Between Interpretations of the Past and Perceptions of the Present. M. Carretero, L. Jacott, M. Limon, A. Lopez-Manjon, J.A. Leon, Historical Knowledge: Cognitive and Instructional Implications. D. Kuhn, M. Weinstock, R. Flaton, Historical Reasoning as Theory-Evidence Coordination. J.F. Voss, M. Carretero, J. Kennet, L.N. Silfies, The Collapse of the Soviet Union: A Case Study in Causal Reasoning. A. Riviere, Discussions of Chapters 13-17: The Cognitive Construction of History.

Mario Carretero, James F. Voss

Voss, James F. Voss-University of Pittsburgh... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia