• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising Exposure, Memory and Choice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising Exposure, Memory and Choice

ISBN-13: 9780805806854 / Angielski / Twarda / 1993 / 352 str.

Andrew A. Mitchell;Andrew A. Mitchell
Advertising Exposure, Memory and Choice Andrew A. Mitchell Andrew A. Mitchell  9780805806854 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising Exposure, Memory and Choice

ISBN-13: 9780805806854 / Angielski / Twarda / 1993 / 352 str.

Andrew A. Mitchell;Andrew A. Mitchell
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Originally presented at the eighth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in Toronto, this book focuses on research examining the effects of advertising exposure on consumer information processing and decision making.

Theoretical research on advertising effects at the individual level has focused almost entirely on the effects of advertising exposure on attitudes and the mediators of attitude formation and change. This focus implicitly assumes attitudes are a good predictor of behavior, which they generally are not, and downplays the role of memory, in that, there is generally a considerable amount of time between advertising exposure and purchase decisions in most marketing situations. Recently, a number of researchers have developed conceptual models which provide an explicit link between two separate events -- advertising exposure and purchase behavior -- with memory providing the link between these events.

Originally presented at the eighth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in Toronto, some chapters in this volume present recent research on the role of inferences in advertising situations, the effects of exposure to multiple advertisements, message receptivity, drama advertisements and the use of EEG in measuring advertising effectiveness. Contributions focus on research examining the effects of advertising exposure on consumer information processing and decision making. This book will be of interest to consumer psychologists and professionals in advertising and marketing.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805806854
Rok wydania:
1993
Numer serii:
000304862
Ilość stron:
352
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
23.67 x 15.95 x 2.87
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Preface. A.A. Mitchell, Introduction. Part I: Advertising Exposure and Choice. K.L. Keller, Memory Retrieval Factors and Advertising Effectiveness. W. Baker, The Relevance Accessibility Model of Advertising Effectiveness. P. Nedungadi, A.A. Mitchell, I.E. Berger, A Framework for Understanding the Effects of Advertising Exposure on Choice. Part II: Psychological Processes in Persuasion. P.M. Herr, R.H. Fazio, The Attitude-to-Behavior Process: Implications for Consumer Behavior. M.P. Zanna, Message Receptivity: A New Look at the Old Problem of Open- vs. Closed-Mindedness. F.R. Kardes, Consumer Inference: Determinants, Consequences, and Implications for Advertising. Part III: Behavioral Models of Advertising Effects. J.A. Edell, Advertising Interactions: A Route to Understanding Brand Equity. A.A. Mitchell, Attitude Toward the Advertisement Effects Over Time and in Attitude Change Situations. A.M. Isen, The Influence of Positive Affect on Cognitive Organization: Some Implications for Consumer Decision Making in Response to Advertising. Part IV: Measuring Advertising Effectiveness. J. Deighton, S.J. Hoch, Teaching Emotion with Drama Advertising. C.E. Gengler, T.J. Reynolds, A Structural Model of Advertising Effects. M.L. Rothschild, Observing Information Processing and Memory Development: The Potential Value of EEG in the Study of Advertising. A.A. Mitchell, Concluding Remarks.

Andrew A. Mitchell



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia