• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Women Traders in Cross-Cultural Perspective: Mediating Identities, Marketing Wares » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Women Traders in Cross-Cultural Perspective: Mediating Identities, Marketing Wares

ISBN-13: 9780804740531 / Angielski / Miękka / 2002 / 328 str.

Linda J. Seligmann
Women Traders in Cross-Cultural Perspective: Mediating Identities, Marketing Wares Seligmann, Linda J. 9780804740531 Stanford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Women Traders in Cross-Cultural Perspective: Mediating Identities, Marketing Wares

ISBN-13: 9780804740531 / Angielski / Miękka / 2002 / 328 str.

Linda J. Seligmann
cena 133,04
(netto: 126,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 130,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This innovative volume studies women as economic, political, and cultural mediators of space, gender, value, and language in informal markets. Drawing on diverse methodologies--multisited fieldwork, linguistic analysis, and archival research--the contributors demonstrate how women move between and knit together household and marketplace activities. This knitting together pivots on how household practices and economies are translated and transferred to the market, as well as how market practices and economic principles become integral to the nature and construction of the household. Exploring the cultural identities and economic practices of women traders in ten diverse locales--Bolivia, Ghana, Hungary, India, Indonesia, Mexico, Morocco, Nicaragua, Peru, and the Philippines--the authors pay special attention to the effects of global forces, national economic policies, and nongovernmental organizations on women's participation in the market and the domestic sector. The authors also consider the impact that women's economic and political activities--in social movements, public protests, and more hidden kinds of subversive behavior--have on state policy, on the attitudes of different sectors of society toward female traders, and on the dynamics of the market itself. A final theme focuses on the cultural dimension of mediation. Many women traders straddle cultural spheres and move back and forth between them. Does this affect their participation in the market and their identities? How do ties of ethnicity or acts of reciprocity affect the nature of commodity exchanges? Do they create exchanges that are neither purely commodified nor wholly without calculation? Or is it more often the case that ethnic commonalities and reciprocity merely mask the commodification of social and economic exchanges? Does this straddling lead to the emergence of new kinds of hybrid identities and practices? In considering these questions, the authors specify the ways in which consumers contribute to identity formation among market women.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
Stanford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780804740531
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
328
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
Seligmann, Linda J. Linda J. Seligmann is Associate Professor of Anthr... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia