• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pharmaceuticals-Where's the Brand Logic?: Branding Lessons and Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pharmaceuticals-Where's the Brand Logic?: Branding Lessons and Strategy

ISBN-13: 9780789032591 / Angielski / Miękka / 2007 / 248 str.

Giles David Moss
Pharmaceuticals-Where's the Brand Logic?: Branding Lessons and Strategy Moss, Giles David 9780789032591 Pharmaceutical Products Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pharmaceuticals-Where's the Brand Logic?: Branding Lessons and Strategy

ISBN-13: 9780789032591 / Angielski / Miękka / 2007 / 248 str.

Giles David Moss
cena 204,81
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Pharmaceutical companies need to go beyond simply relying on strong sales forces and innovative research and development to succeed. Effective branding strategy is essential. Pharmaceuticals--Where's the Brand Logic?: Branding Lessons and Strategy discusses in detail the application of current consumer branding theory to pharmaceutical marketing. This comprehensive book pulls information from fast moving consumer goods (FMCG) research and brand theory and applies it to the pharmaceutical world. It looks at branding on multiple levels within the pharmaceutical industry, including the industry brand, the corporate brand, the franchise brand, and the global and local product brand. Practical strategies are extensively explained and future challenges facing the pharmaceutical industry are explored, all geared to help any pharmaceutical professional to successfully market his or her brand.

Kategorie:
Nauka, Medycyna
Kategorie BISAC:
Medical > Farmacja
Medical > Farmakologia
Wydawca:
Pharmaceutical Products Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789032591
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
248
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.26 x 16.1 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword (E. M. [Mick] Kolassa) Preface Chapter 1. Branding History The Pharmaceutical Product Attribute Trap Products, Not Brands Conclusions Chapter 2. What Is Branding? What Is a Strong Brand? Markets That Change Classic Brand Management Modern Brand Management Career Paths in Marketing Conclusions Chapter 3. Brand Architecture Introduction Brand Hierarchy Other Brand Extension Strategies Product Brand Differentiators Why Manage a Pharmaceutical Brand Portfolio? Providing Focus for Business Development and Alliances Conclusions Chapter 4. Corporate Brand What Does a Corporate Brand Stand For? Relevance of a Corporate Brand in Pharmaceuticals Leveraging Corporate Brands Downside of Corporate Brands Conclusions Chapter 5. The Franchise Brand Pharmaceutical Franchises Advantages of Owning a Real Franchise Franchise Criteria Franchises—An Underused Opportunity? Who Should Be Building Franchise Brands? Conclusions Chapter 6. Developing Brands Global Branding Are the Driving Forces the Same in Pharmaceuticals? Attitudes Toward Global Brands Global Brands in Pharmaceuticals Direct-to-Consumer Advertising (DTCa) The Internet Pharmaceutical Branding Complexity Conclusions Chapter 7. Product Brand Longevity Consumer Experience Distributor Own Brands and Generics Brand Decline Conclusions Chapter 8. Sustaining a Product Brand Over Time Pharmaceutical Brand Life Determinants Conclusions Chapter 9. The Pharmaceutical Industry Brand Why Do People Prefer Tobacco Companies to Pharmaceutical Companies? Victims or Creators of Our Own Destiny? What the Future Brings Moving Forward Conclusions Chapter 10. The Pharmaceutical Business Model The Blockbuster Model: What Have We Learned? Blurring Segmentation Between Pharmaceuticals, Biotech, and Generic Models Strategy Decisions Taking Decades to Pay Off Complexity of Brand Communication Increasing The Answer? Conclusions Notes Index

Giles David Moss



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia