• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Segmentation Success: Making It Happen! » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Segmentation Success: Making It Happen!

ISBN-13: 9780789029188 / Angielski / Miękka / 2008 / 204 str.

Sally Dibb; Lydon Simkin
Market Segmentation Success: Making It Happen! Dibb, Sally 9780789029188 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Segmentation Success: Making It Happen!

ISBN-13: 9780789029188 / Angielski / Miękka / 2008 / 204 str.

Sally Dibb; Lydon Simkin
cena 328,92
(netto: 313,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 317,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Market segmentation is a main aspect of an effective business strategy, but implementation is often difficult and ultimately unsuccessful. Market Segmentation Success: Making It Happen offers a solid review of the concepts of market segmentation and target market selection, as well as clearly explaining how to create market segments, how to select which customers to target, what problems will be encountered, and how to best overcome these challenges to success. Marketing experts Sally Dibb and Lyndon Simkin use their consultancy-inspired guidance in this easy-to-read text that provides best practice processes, detailed illustrations, and helpful real-world case examples.

Market Segmentation Success: Making It Happen explores the principles and foundations of segmentation, types of problems reported by practitioners, and offers strategies for solving them. The importance of understanding the customer is discussed at length, along with contrasting approaches to conducting quantitative, qualitative, Greenfield, or evolution segmentation. The authors discuss in detail how to identify, diagnose, and treat segmentation blockers and provide 30 rules for segmentation success. This how-to guidebook shows students, beginners, and even the more seasoned professionals how to improve their efforts for success. The book includes numerous figures and tables to clearly illustrate concepts and data. Market Segmentation Success: Making It Happen is an invaluable resource for business practitioners, consultants, educators, and MBA students working on marketing strategy, marketing management, and marketing operations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789029188
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
204
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
21.08 x 14.99 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Preface. Acknowledgments. Chapter 1. An Overview of Segmentation, Targeting, and Positioning. Chapter 2. Understanding and Overcoming Market Segmentation Barriers. Chapter 3. Understanding Consumers or Business Customers. Chapter 4. Contrasting Approaches to Conducting Market Segmentation. Chapter 5. Determining Segment Targets. Chapter 6. Identifying, Diagnosing, and Treating Segmentation Blockers. Chapter 7. Essential Lessons and the Thirty Rules for Segmentation Success. References. Index.

Dibb, Sally Dr Sally Dibb is currently Professor of Marketing ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia