• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Global Mindset » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Global Mindset

ISBN-13: 9780762314027 / Angielski / Twarda / 2007 / 238 str.

Mansour Javidan;Richard M. Steers;Michael A. Hitt
The Global Mindset Mansour Javidan, Richard M. Steers, Michael A. Hitt, Jospeh L.C. Cheng, Michael A. Hitt 9780762314027 Emerald Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Global Mindset

ISBN-13: 9780762314027 / Angielski / Twarda / 2007 / 238 str.

Mansour Javidan;Richard M. Steers;Michael A. Hitt
cena 457,85 zł
(netto: 436,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 452,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In his best selling book "The World is Flat," Friedman (2005) argues that many more countries and companies now compete in global markets than ever before. The effects of globalization are pervasive and are leading to the emergence of new social, political and business models. This flattening of the world represents a fundamental change and requires that managers of organizations throughout the world develop and use a global mindset. A global mindset is 'a set of individual attributes that enable an individual to influence individuals, groups, and organizations from diverse socio/cultural/institutional systems'. The importance of this global mindset suggests that we need to better understand both its theoretical base and its practical relevance. The purpose of this book is to explore the content of a global mindset, how it is developed, when and how it should be applied, and what its consequences are. Therefore, a new source of competitive advantage is emerging: the ability to integrate players from many parts of the world faster and more effectively than others. The challenge to global corporations is increasingly to create seamless globally integrated systems to satisfy diverse customer needs in diverse global markets. Corporations ability to create globally integrated systems depends to a large extent on their success in getting their employees, managers, and executives to understand and adapt to a flat world. Thus, the new competitive advantage of global corporations lies in their ability to shape the minds and actions of their employees to ensure successful performance. The contributions in this volume suggest that the concept of global mindset represents an important competitive tool for today's managers. Corporate leaders are advised to develop, exhibit and act with a global mindset in order for their firms to achieve and maintain a competitive advantage in international markets. Without such a mindset, such firms are likely to encounter better prepared and more knowledgeable global competitors, thereby threatening their very survival. This work gives a detailed account of the global mindset as an important competitive tool. It is international in scope and is edited by field leaders. This book series is available electronically at website.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Emerald Publishing Limited
Seria wydawnicza:
Advances in International Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780762314027
Rok wydania:
2007
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000294058
Ilość stron:
238
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.423.4 x 15.623.4 x 15.6 x 1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia