• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Due Diligence: Reconnecting Strategy to Share Price » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Due Diligence: Reconnecting Strategy to Share Price

ISBN-13: 9780750683425 / Angielski / Miękka / 2007 / 238 str.

Malcolm McDonald; Brian Smith; Keith Ward
Marketing Due Diligence: Reconnecting Strategy to Share Price Malcolm McDonald Brian Smith Keith Ward 9780750683425 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Due Diligence: Reconnecting Strategy to Share Price

ISBN-13: 9780750683425 / Angielski / Miękka / 2007 / 238 str.

Malcolm McDonald; Brian Smith; Keith Ward
cena 180,43 zł
(netto: 171,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,58 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The ultimate test of marketing investment, and indeed any investment, is whether it creates value for shareholders. But few marketing investments are evaluated from this perspective. Increasingly, boards of directors and city analysts the world over are dissatisfied with this lack of accountability.

Cranfield School of Management has been addressing this problem by working with a range of blue-chip companies. They have created a new framework which shows how marketing systematically contributes to shareholder value based on three key questions-

-Does the promised market exist?
-Will the strategy deliver the market share promised?
-Will the market share create shareholder value?

This groundbreaking new book explains the principles and practice behind rigorous due diligence in marketing for Marketing and Finance Directors, CEOs, Strategists and MBA students wanting to understand the key drivers of modern business

Surely, the time has come for marketing directors to take their rightful place in the boardroom by proving that what they are doing creates shareholder value added?

* Connects marketing plans and investment to the valuation of the firm and how it can contribute to increasing shareholder value
* Systematic and practical approach useful for both practitioners and students
* New paperback edition

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750683425
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
238
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
24.54 x 19.28 x 1.37
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

MA(Oxon), MSc, PhD, D.Litt. FCIM FRSA, until recently was Professor of Marketing and Deputy Director Cranfield School of Management, with special responsibility for E-business. Malcolm is a graduate in English Language and Literature from Oxford University, in Business Studies from Bradford University Management Centre, and has a PhD from Cranfield University. He also has an Honorary Doctorate from Bradford University. Malcolm has extensive industrial experience, including a number of years as Marketing Director of Canada Dry.

McDonald, Malcolm Professor Malcolm McDonald enjoys a global reputat... więcej >
Smith, Brian Brian Smith, author of numerous home Bible study g... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia