• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Offensive Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Offensive Marketing

ISBN-13: 9780750674591 / Angielski / Miękka / 2003 / 430 str.

Warren Keegan; Elyse Arnow Brill; J. H. Davidson
Offensive Marketing Warren Keegan Elyse Arnow Brill J. H. Davidson 9780750674591 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Offensive Marketing

ISBN-13: 9780750674591 / Angielski / Miękka / 2003 / 430 str.

Warren Keegan; Elyse Arnow Brill; J. H. Davidson
cena 253,60 zł
(netto: 241,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Offensive Marketing is the best source for competitive executives who are serious about strengthening their marketing skills and producing new outcomes. The authors bring the acclaimed POISE (Profitable, Offensive, Integrated, Strategic, Effectively Executed) framework to a North American audience. POISE brings together advances in strategy, innovation, and approach to produce a new level of effectiveness and market results. Extensively used by companies and individuals worldwide, this freshly adapted book is an essential resource for all marketing students and professionals interested in achievable strategies and profitable marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750674591
Rok wydania:
2003
Dostępne języki:
Ilość stron:
430
Waga:
0.80 kg
Wymiary:
23.5 x 19.1
Oprawa:
Miękka

"Warren Keegan and Hugh Davidson are reknowned all over the world for both their wisdom and their original thinking... I commend [this book] to everyone, young or old, who has an interest in best practice in marketing." - Professor Malcolm McDonald, Cranfield University School of Management

"Offensive Marketing breaks new ground in getting to the heart of strategy marketing...more value for customers, and higher profits for marketers. The authors underline the importance of de-marketing (yes, de-marketing)... to insure that that every reasonable step is taken limit the abuse and misuse of the company's product." — Hermawan Kartajaya, President, MarkPlus&Co and President, World Marketing Association

"This is no academic treatise limited to theory. POISE will become a more useful and meaningful word than ever as it unlocks the key to offensive marketing thinking and techniques." — Michael Friedman, President and CEO, Purdue Pharma LP

The Offensive Marketing Approach: POISE; How Offensive Marketing Builds Above-Average Profits; Offensive Vision and Attitudes; The Integrated Marketing Approach; Business Analysis; Developing a Distinctive View of the Future; Developing Winning Strategies; Marketing Planning; Segmentation; Brand Development; New Product and Service Development; Communications; Market Research; Pricing, Channel Marketing; Post Script: Offensive Marketing: The Way Ahead

Hugh Davidson, Warren J. Keegan, Elyse Arnow Brill



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia