• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Marketing

ISBN-13: 9780750653879 / Angielski / Miękka / 2002 / 230 str.

Malcolm McDonald
New Marketing Malcolm McDonald 9780750653879  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Marketing

ISBN-13: 9780750653879 / Angielski / Miękka / 2002 / 230 str.

Malcolm McDonald
cena 169,97
(netto: 161,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 168,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The New Marketing presents a comprehensively revised blueprint for the marketing process developed by Malcolm McDonald and Hugh Wilson to address second-generation changes brought about by technological development and the associated 'information revolution'. Built around the leading concept of a value exchange with customers, it provides essential advice on how to harness the latest technology and incorporate it effectively into marketing practice.

The premise driving the new thinking in this book is that the early stand-alone experimentation with new marketing channels is over for many organizations. The key now is the total integration of new techniques and technologies within the wider marketing process. e-Commerce and CRM, for instance, no longer stand alone as something to plan for separately. Instead, the core processes of marketing need to take account of e-commerce and other IT-enabled channels such as call centres.

This development has meant important new steps in decision making for marketers, who now have to choose the channels which are most appropriate for certain tasks and how they should be integrated to maximise customer value. The book focuses on:

-How marketing must integrate the interactive environment from the outset
-How the choice of channels changes the offer as well as the customer contact
-How the marketing manager's role must change

Having worked on e-commerce and CRM strategy with a range of major companies over the last four years, the authors have developed tools and frameworks to fill these gaps in traditional marketing. The New Marketing draws heavily on this direct practical experience, and offers the ideal guide to tailoring your marketing strategy to the demands and opportunities of the 21st century marketplace.

  • Provides the marketing framework and tools to help you integrate traditional and e-marketing techniques
  • Shows how to adapt your marketing role to maximize the customer value and channel advantage
  • Written by the best selling author of Marketing Plans in collaboration with the leading e-marketing expert

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750653879
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
230
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
24.64 x 18.85 x 1.32
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

New marketing: drive the digital market or it will drive you; Building the future on solid foundations: defining markets and understanding value; Planning for market transformation: determining the value proposition; Making the future happen: communicating and delivering value; Staying on track: monitoring the value delivered; Avoiding pitfalls: implementation issues; Focusing on tomorrow's customer: future trends and the implications for marketing practice.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia