• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fundamentals of Corporate Communications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Fundamentals of Corporate Communications

ISBN-13: 9780750641869 / Angielski / Twarda / 1998 / 236 str.

Richard Dolphin; David Reed
Fundamentals of Corporate Communications Richard Dolphin David Reed 9780750641869 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Fundamentals of Corporate Communications

ISBN-13: 9780750641869 / Angielski / Twarda / 1998 / 236 str.

Richard Dolphin; David Reed
cena 330,96
(netto: 315,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 317,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Gives professionals and students in marketing a comprehensive overview of what modern corporate communications is, and what it can achieve. Backed by numerous cases and examples, this book demonstrates how corporate communications affects the marketing mix and explains how it can support wider marketing objectives.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750641869
Rok wydania:
1998
Wydanie:
UK
Numer serii:
000162553
Ilość stron:
236
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
15.57 x 23.39 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'It is truly comprehensive....Everyone from the student thinking of a career in the field to the most seasoned professional will gain from reading it.'
David Reed, Director of Corporate Affairs, Whitbread PLC

'This new book provides a contemporary examination of the increasingly important and complex area of corporate communications. It will reward study by anyone interested or involved with this area.'
Tony Yeshin, Senior Lecturer in Marketing, University of Greenwich

'Richard Dolphin's book breaks new ground in explaining what makes for effective corporate communications and why they are crucial for any major organization today. His approach is serious and scholarly, and based on original research. The insights of senior corporate communications practitioners on what they do and why they do it, meticulously gathered through face to face interviews, have been skilfully synthesised with a distillation of the still relatively sparse academic literature on the subject. The result is a landmark assessment on a key management discipline which all corporate communications practitioners or would-be practitioners would be well advised to read.'
Geoffrey Potter, Director, Corporate Affairs, Glaxo Wellcome

Richard Dolphin has brought an unencumbered mind to a thoroughly researched, comprehensive review of corporate communication practice. The conclusions are soundly based and workmanlike, cutting through much of the pretentious noise which often surrounds the subject.
Alastair Eperon, Director of Group Corporate Affairs, The Boots Company

Foreword by David Reed, Whitbread PLC; Towards an understanding of corporate communications; Audiences who - and where - are the key publics?; Corporate identity: the role and value of corporate identity programmes; Strategy; Using the tools provided by corporate communication; Crisis communications: truth at all costs?; The background of the communication executive; A bright future for corporate communication.

Richard R. Dolphin

Reed, David David Reed received his doctorate from the Courtau... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia