• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Culture

ISBN-13: 9780745643304 / Angielski / Miękka / 2011 / 284 str.

University of London) Lury Celia (Goldsmiths College
Consumer Culture Celia (Goldsmith's College, University of London) Lury 9780745643304 John Wiley and Sons Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Culture

ISBN-13: 9780745643304 / Angielski / Miękka / 2011 / 284 str.

University of London) Lury Celia (Goldsmiths College
cena 91,99
(netto: 87,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 90,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book explores the way an individual's position in social groups structured by class, gender, race and age affects the nature of his or her participation in consumer culture.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Social Science > Social Classes & Economic Disparity
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
John Wiley and Sons Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780745643304
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
284
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
15.5 x 22.8 x 1.9
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"In a now vast literature Celia Lury′s new edition stands out for its clarity and critical intelligence. In addition to offering a a guide through the thicket of new and old approaches, this book provides readers with a map to explore how consumption shapes personal and group identities."
Frank Trentmann, Birkbeck College

Introduction: What is consumer culture?
Chapter 1 Material Culture and Consumer Culture
Chapter 2 Exchanging things: the economy and culture
Chapter 3 Objects, subjects and signs
Chapter 4 Capital, class and consumer culture
Chapter 5 Circuits of culture: gender, race and reflexivity
Chapter 6 Brands: markets, media and movement
Chapter 7 Consuming ethics, or What goes around, comes around
Chapter 8 Consumer Culture, Identity and Politics: when are you (not) a consumer?
Bibliography

Celia Lury is Professor of Sociology at Goldsmiths, University of London.

The second edition of Consumer Culture brings this successful introductory textbook right up–to–date for students who are interested in the nature and role of consumption in modern societies. It introduces the importance of new object–based studies for consumer culture, as well as adding new chapters on branding and the rise of ethical consumption.

Drawing on a wide range of studies, and using contemporary illustrations from the media and popular culture, the author examines the rise of consumer culture and the changing relations between the production and consumption of cultural goods. She argues that consumer culture has become increasingly stylized and now provides an important context for everyday creativity.

The author explores the way an individual s position in social groups structured by class, gender, race and age affects the nature of his or her participation in consumer culture. She also argues that this has contributed to changes in the way in which individuals belong to these social groups. The powerful role consumption plays in our lives is thus revealed as consumer culture is seen to provide new ways of creating social and political identities.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia