• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Entrepreneurship and New Value Creation: The Dynamic of the Entrepreneurial Process » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Entrepreneurship and New Value Creation: The Dynamic of the Entrepreneurial Process

ISBN-13: 9780521855181 / Angielski / Twarda / 2007 / 262 str.

Alain Fayolle
Entrepreneurship and New Value Creation: The Dynamic of the Entrepreneurial Process Alain Fayolle 9780521855181 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Entrepreneurship and New Value Creation: The Dynamic of the Entrepreneurial Process

ISBN-13: 9780521855181 / Angielski / Twarda / 2007 / 262 str.

Alain Fayolle
cena 274,32
(netto: 261,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 271,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Why do some individuals decide they want to create businesses and then actually do so? Why do others decide against this course of action, even though they appear to have what it takes to succeed? These two questions were among the first that researchers in the field of entrepreneurship tried to answer. Recently, it seems that the problem is much more difficult to solve than it first appeared thirty years ago. The venture creation phenomenon is a complex one, covering a wide variety of situations. The purpose of this book is to improve our understanding of this complexity by offering both a theory of the entrepreneurial process and practical advice on how to start a new business and manage it effectively. Entrepreneurship and New Value Creation is a fascinating, research-driven book that will appeal to graduate students, researchers and reflective practitioners concerned with the dynamics of the entrepreneurial process.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > New Business Enterprises
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521855181
Rok wydania:
2007
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
262
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

Review of the hardback: 'I thought the book was terrific and excellently written. The author has a tremendous amount of knowledge and I am glad he has shared his immense expertise in writing this wonderful book.' Journal of Enterprising Communities

List of figures; List of tables; Acknowledgements; Introduction; Part I. Perceptions of Entrepreneurship: 1. Entrepreneurship as a social and economic phenomenon; 2. Entrepreneurship as a field of research; 3. Entrepreneurship as an academic subject; Part II. Entrepreneurship and the Entrepreneurial System: 4. A new perspective to understand entrepreneurship; 5. Individual dimension in the I-NVC dialogic; 6. New Value Creation dimension in the I-NVC dialogic; Part III. Entrepreneurship and Entrepreneurial Processes: 7. Introduction to the concept of entrepreneurial process; 8. The dynamic dimension of the entrepreneurial process; 9. A generic model of the entrepreneurial process; Part IV. Entrepreneurial Process Dynamics: 10. Entrepreneurial Process Trigger Phase; 11. Entrepreneurial process commitment phase; 12. Entrepreneurial process survival/development phase; Conclusion; Bibliography; Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia