• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategy and Performance: Getting the Measure of Your Business [With CD] » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategy and Performance: Getting the Measure of Your Business [With CD]

ISBN-13: 9780521750318 / Angielski / Miękka / 2002 / 156 str.

Michael Bourne; Andy (University Of Cambridge) Neely
Strategy and Performance: Getting the Measure of Your Business [With CD] Neely, Andy 9780521750318 CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategy and Performance: Getting the Measure of Your Business [With CD]

ISBN-13: 9780521750318 / Angielski / Miękka / 2002 / 156 str.

Michael Bourne; Andy (University Of Cambridge) Neely
cena 368,33
(netto: 350,79 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 367,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Understanding how your manufacturing business performs is essential to remain competitive, but extremely difficult to do. The main purpose of this book is to provide directors, managers, change agents and consultants with simple but effective tools to help design and implement performance measurement systems, such as the Balanced Scorecard. It contains specific tools which will be of interest to practicing managers and consultants. These tools and techniques have been developed over many years and honed through application in companies such as Rolls-Royce Aerospace and Federal Mogul. Besides large multi-nationals, the techniques have also been used effectively in medium and smaller sized entreprises and are appropriate to any manufacturing company employing 50 people or more.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Seria wydawnicza:
Strategy & Performance S.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521750318
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000248538
Ilość stron:
156
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
24.38 x 18.8 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Part I. Process Overview: 1. What is performance and why measure it?; 2. What does a performance measurement system include?; 3. The process of performance measurement system design; 4. Summary of phase 1 of the procedure; 5. Summary of phase 2 of the procedure; 6. Participation; 7. Internal participation; 8. External participation; 9. Process and project management; 10. Launching the process; 11. Further reading; Part II. Selecting a Facilitator: 12. Launching the process; 13. The workbook; 14. What are our main customer-product groups?; 15. What are our business objectives?; 16. Are we achieving our business objectives?; 17. Have we chosen the right measures?; 18. Using our measures to manage the business; 19. What can we use to drive performance towards our objectives?; 20. Which performance drivers are the most important?; 21. How do we know these drivers are working?; 22. Have we chosen the right measures for the drivers?; 23. Using these measures to drive business performance.

Bourne, Michael John Mills spent 20 years with Shell International... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia