• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The PDMA Toolbook 2 for New Product Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The PDMA Toolbook 2 for New Product Development

ISBN-13: 9780471479413 / Angielski / Twarda / 2004 / 547 str.

Paul Belliveau; Abbie Griffin; Stephen Somermeyer
The PDMA Toolbook 2 for New Product Development Paul Belliveau Abbie Griffin Stephen Somermeyer 9780471479413 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The PDMA Toolbook 2 for New Product Development

ISBN-13: 9780471479413 / Angielski / Twarda / 2004 / 547 str.

Paul Belliveau; Abbie Griffin; Stephen Somermeyer
cena 481,40 zł
(netto: 458,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 477,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book covers all aspects of product development, from the creation of the concept through development and design to the final production, marketing, and service. The contributors are members of the Product Development and Management Association (PDMA) and come from such firms as 3M, KPMG Peat Marwick, AT&T, Ingersoll-Rand, and Oscar Mayer. The perfect follow-up to the successful handbook by the same organization.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Industrial Design - Product
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471479413
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
547
Waga:
0.93 kg
Wymiary:
23.95 x 16.51 x 3.28
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Contributors.

Introduction.

PART 1: ORGANIZATIONAL TOOLS. 

1. Achieving Growth Through an Innovative Culture (E. Seamon).

2. Bridging Radical and Other Major Innovations Successfully to Market: Bridging the Transition from R&D to Operations (G. O′Connor, et al.).

3. Turning Technical Advantage into Product Advantage (S. Markham & A. Kingon). 

4. Enhancing Organizational Knowledge Creation for Breakthrough Innovation: Tools and Techniques (P. Koen, et al.).

5. Building Creative Virtual New Product Development Teams (R. Leenders, et al.).

6. Build Stronger Relationships to Improve Codevelopment Performance (M. Deck).

PART 2: TOOLS FOR IMPROVING THE FUZZY FRONT END.

7. The Voice of the Customer (G. Katz).

8. Creating the Customer Connection: Anthropological/Ethnographic Needs Discovery (B. Perry, et al.). 

9. Shifting Your Customers into "Wish Mode": Tools for Generating New Product Ideas and Breakthroughs (J. Magidson).

10. The Birth of Novelty: Ensuring New Ideas Get a Fighting Chance (K. Dorval & K. Lauer).

PART 3: TOOLS FOR MANAGING THE NPD PROCESS.

11. Establishing Quantitative Economic Value for Product and  Service Features: A Method for Customer Case Studies (K. Otto, et al.).

12. Integrating a Requirements Process into New Product Development (C. Brodie). 

13. Toolkits for User Innovation (E. von Hippel).

14. IT–Enabling the Product Development Process (H. Dittmer & P. Gordon).

PART 4: TOOLS FOR MANAGING THE NPD PORTFOLIO AND PIPELINE.

15. Product and Technology Mapping Tools for Planning and Portfolio Decision Making (R. Albright & B. Nelson).

16. Decision Support Tools for Effective Technology Commercialization (K. Schwartz, et al.).

17. Spiral–Up Implementation of NPD Portfolio and Pipeline Management (P. O′Connor).

The PDMA Glossary for New Product Development.

About PDMA.

Index.

PAUL BELLIVEAU is Principal at Paul Belliveau Associates in Westfield, New Jersey.
ABBIE GRIFFIN is Professor of Business Administration at the University of Illinois at Urbana–Champaign.
STEPHEN M. SOMERMEYER is a Relationship Manager at YourEncore in Indianapolis, Indiana.

The new volume of an esteemed guide to best practices in new product development

The Product Development & Management Association (PDMA), the leading professional organization for new product development (NPD), presents the second volume of its highly regarded reference on the tools for successful NPD. Complementing the first volume’s focus on NPD process tools, ToolBook 2 reflects the heightened interest in strategic and organizational development and understanding consumer needs. Key innovators in NPD offer best–practice tools that can be implemented immediately by project leaders, process owners, and program and portfolio managers in their own organizations.

ToolBook 2 provides cross–functional coverage of such topics as:

  • Enhancing the learning ability and creativity of an organization
  • Better understanding customer needs and tailoring NPD to these needs
  • Determining the economic value of products and services
  • Enabling customers to design their own products
  • Integrating new information technology tools into NPD
  • Using mapping tools for planning and portfolio decision–making

With sections devoted to organizational issues, the fuzzy front end (FFE), managing the process, and portfolio and pipeline management, ToolBook 2 is an indispensable resource for NPD professionals.

Belliveau, Paul Paul Belliveau is Principal of Paul Belliveau Asso... więcej >
Griffin, Abbie Abbie Griffin earned her Ph.D. in management from ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia