• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Competing in a Service Economy: How to Create a Competitive Advantage Through Service Development and Innovation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Competing in a Service Economy: How to Create a Competitive Advantage Through Service Development and Innovation

ISBN-13: 9780470448212 / Angielski / Miękka / 2008 / 208 str.

Michael D. Johnson; Anders Gustafsson; Jr. Rex Johnson
Competing in a Service Economy: How to Create a Competitive Advantage Through Service Development and Innovation Johnson, Matthew D. 9780470448212 Jossey-Bass - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Competing in a Service Economy: How to Create a Competitive Advantage Through Service Development and Innovation

ISBN-13: 9780470448212 / Angielski / Miękka / 2008 / 208 str.

Michael D. Johnson; Anders Gustafsson; Jr. Rex Johnson
cena 169,09
(netto: 161,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 168,17
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Competing in a Service Economy is a hands-on guide to creating services, with illustrative examples from service-oriented companies including Disney, Ericsson, IKEA, National Association of Convenience Stores, Ritz Carlton, Scandinavian Airline Systems, Sterling Pulp Chemicals, and Telia Mobile. This practical resource for executives, general managers, and managers in marketing, operations, and human resources reveals how to gain a competitive advantage by creating and implementing a strategic plan that will ultimately improve their organization's services. Written by the authors of the best-selling book Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit, this important new book will help business professionals to think and plan strategically to dramatically improve services, service development, and service innovation within their organizations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Jossey-Bass
Seria wydawnicza:
J-B-Umbs
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780470448212
Rok wydania:
2008
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000319475
Ilość stron:
208
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Anders Gustafsson teaches service quality management at Karlstad University, Sweden. He is a research leader at the Service Research Center, working on topics such as technology readiness, user–driven service development, and customer orientation.

Michael D. Johnson is the D. Maynard Phelps Professor of Business Administration and professor of marketing at the University of Michigan Business School. He has been instrumental in the development of national satisfaction indices around the world. He teaches services marketing management in the Michigan MBA program.
Johnson and Gustafsson are the authors of UMBS best–selling book Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit, from Jossey–Bass.

Johnson, Michael D. Michael D. Johnson teaches physiology and human bi... więcej >
Gustafsson, Anders Anders Gustafsson teaches service quality manageme... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia