• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Advertising for Dummies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Advertising for Dummies

ISBN-13: 9780470045831 / Angielski / Miękka / 2007 / 336 str.

Gary Dahl
Advertising for Dummies Dahl, Gary 9780470045831  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Advertising for Dummies

ISBN-13: 9780470045831 / Angielski / Miękka / 2007 / 336 str.

Gary Dahl
cena 76,97 zł
(netto: 73,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 76,18 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

So, you need to create an advertising campaign that brings in more customers, adds more dollars to your bottom line, and validates all the reasons you went into business in the first place. But how can you make your ad look and sound like champagne if your budget can only afford beer? Are you wasting your time trying to sell ice to an Eskimo? The world of advertising can seem like a daunting place--but it doesn't have to be. Advertising for Dummies coaches you through the process and shows you how to:

  • Identify and reach your target audience
  • Define and position your message
  • Get the most bang for your buck
  • Produce great ads for every medium
  • Buy the different media
  • Create buzz and use publicity
  • Research and evaluate your competition
Advertising for Dummies offers newbies a real-world look at the ins and outs of advertising--from online and print to TV, radio, and outdoor formats--to show you how you can easily develop and execute a successful campaign on any budget. Plus, you'll find a glossary of common buzzwords you may encounter along the way so you can talk the talk like the advertising guru you (almost) are With simple tips on how to write memorable ads and timeless lessons from the legends, this book is packed with everything you need to have people from New York to Los Angeles whistling your jingle.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780470045831
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000032134
Ilość stron:
336
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.11 x 18.8 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Introduction 1

Part I: Advertising 101 7

Chapter 1: Advertising: Mastering the Art of Promotion 9

Chapter 2: Setting and Working within Your Advertising Budget 19

Chapter 3: Boosting Your Budget with Co–Op Programs 33

Chapter 4: Defining and Positioning Your Message 41

Chapter 5: Forming an Effective Ad Campaign 53

Part II: Creating Great Ads for Every Medium 71

Chapter 6: Online Advertising: Maximizing the Enormous Reach of the Internet 73

Chapter 7: Using Print Ads: Small Spaces with Big Audiences 95

Chapter 8: Radio: Effective, Affordable, and Fun 107

Chapter 9: Demystifying TV Commercials: They Don t Have to Win Awards to Be Effective 123

Chapter 10: Collateral Advertising and Direct Mail: Brochures, Flyers, Newsletters, and More 139

Chapter 11: Opting for Outdoor Ads: Billboards, Posters, Ads on Buses, and Other Signage 159

Part III: Buying the Different Media 173

Chapter 12: Investing in Internet Advertising 175

Chapter 13: Buying Ad Space in Print Media 187

Chapter 14: Purchasing Ad Time on the Radio 199

Chapter 15: Getting Your Ads on Television 215

Chapter 16: Deciding Whether to Hire an Ad Agency 233

Part IV: Beyond the Basics: Creating Buzz and Using Publicity 245

Chapter 17: Creating Buzz and Word–of–Mouth Advertising 247

Chapter 18: Leveraging Your Advertising with Public Relations, Publicity, Specialty Items, and Events 257

Part V: The Part of Tens 279

Chapter 19: Ten Secrets for Writing Memorable Advertising 281

Chapter 20: (Almost) Ten Ways to Know It s Time to Hire an Agency 287

Glossary 293

Index 297

Gary Dahl is an award–winning copywriter, creative director, and advertising agency owner in California′s Silicon Valley. He is also the creator of the sensational Pet Rock.

New info on buzz, publicity, and word–of–mouth advertising

The fun and easy way® to create effective ads and increase your profits

Need to develop a hard–hitting, memorable ad campaign? This practical guide gives you the inside scoop on creating attention–getting, results–driven advertising in all mediums from electronic and print to radio, TV, online, and outdoor formats. You′ll see how to deliver a powerful, consistent message and when you should and shouldn′t use shortcuts to save costs.

Discover how to

  • Set a realistic ad budget
  • Define and position your message
  • Identify and target your audience
  • Create great ads for every medium
  • Make an emotional connection
  • Use "ad speak" effectively



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia