• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Good Business: Exercising Effective and Ethical Leadership » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Good Business: Exercising Effective and Ethical Leadership

ISBN-13: 9780415879972 / Angielski / Twarda / 2010 / 232 str.

James O'Toole;Don Mayer
Good Business: Exercising Effective and Ethical Leadership O'Toole, James 9780415879972 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Good Business: Exercising Effective and Ethical Leadership

ISBN-13: 9780415879972 / Angielski / Twarda / 2010 / 232 str.

James O'Toole;Don Mayer
cena 558,65
(netto: 532,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 528,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This illuminating and practical collection of essays addresses the increasingly important topics of corporate ethics, social responsibility, and sustainability in the context of effective global business strategies. Instead of condemning business, or exhorting corporate leaders to "do good," the authors deal with the "hot button" issues of our time in a cool and rational manner, seeing them as opportunities rather than as problems. As the authors illustrate, there is no necessary trade-off between business leaders doing the right thing, on one hand, and the profitable thing, on the other. They demonstrate that ethics is not peripheral, or in addition to, the central concerns of business. To the contrary, ethics and good citizenship are at the heart of all good business strategies, decisions, and organizational cultures. These essays offer useful examples of how executives can create strategies and cultures that are, both and at the same time, ethical and effective--the essence of GOOD BUSINESS.       A PUBLICATION OF THE INSTITUTE FOR ENTERPRISE ETHICS Daniels College of Business, University of Denver

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415879972
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
232
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction Bruce Hutton Part 1: Ethics: Personal and Professional 1. The Content and Practice of Business Ethics Buie Seawell 2. How to Do the Right Thing: A Primer on Ethics and Moral Vision Steven Pepper 3. The Psychology of Ethics Education Sam Cassidy 4. Behavioral Ethics in Business Organizations: What the Academic Literature Teaches Us Dennis P. Wittmer Part 2: Organizations and Ethics 5. Lessons from U.S. History for the 21st Century Corporation: The Changing Structure of Organizations and Role of Managers Paul Olk 6. What is the Purpose of the Firm? Shareholder and Stakeholder Theories Michael D. Pfarrer 7. Corporate Social Responsibility and Corporate Excellence Bruce Hutton and Don Mayer 8. Leadership and Sustainable Corporate Cultures James O’Toole Part 3:Corporations, Public Policy, and Global Citizenship 9. Value Creation: The Promise of Sustainable Development David Cox and Bruce Hutton 10. Business and Public Policy John M. Holcomb 11. The Post-Enron Regulatory Environment Elizabeth Stapp, Stephen Martin, and Kevin O’Brien 12. International Legal and Ethical Issues for Multinationals Don Mayer and Ruth Jebe 13. The Multinational's Dilemma: Cultures in Conflict Doug Allen Part 4:View from the Top 14. A Call for Values-Based Leadership Bob Vanourek. Afterword: At Daniels, Ethics is a Contact Sport Buie Seawell

O'Toole, James; Mayer, Don



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia