• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Video Gamers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Video Gamers

ISBN-13: 9780415674416 / Angielski / Miękka / 2011 / 190 str.

Garry Crawford
Video Gamers Garry Crawford 9780415674416 TAYLOR & FRANCIS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Video Gamers

ISBN-13: 9780415674416 / Angielski / Miękka / 2011 / 190 str.

Garry Crawford
cena 232,65
(netto: 221,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Video gaming is economically, educationally, culturally, socially and theoretically important, and has, in a relatively short period of time, firmly cemented its place within contemporary life. It is fair to say, however, that the majority of research to date has focused most specifically on either the video games themselves, or the direct engagement of gamers with a specific piece of game technology. In contrast, Video Gamers is the first book to explicitly and comprehensively address how digital games are engaged with and experienced in the everyday lives, social networks and consumer patterns of those who play them. In doing so, the book provides a key introduction to the study of gamers and the games they play, whilst also reflecting on the current debates and literatures surrounding gaming practices.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Games & Activities > Video & Mobile
Wydawca:
TAYLOR & FRANCIS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415674416
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
190
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"'Video Gamers' outlines the extensive range and richness of player studies, and provides great service to students and research community alike by building bridges between several important research traditions. Moving from theories of gameplay to audience studies, player demographic research, as well as to studies of effects, immersion, performance, gamer fandom, subcultures, and beyond, Garry Crawford manages to demonstrate the versatility and depth of the social approach into the field of video gaming." - Frans Mäyrä, Professor of Digital Culture & Game Studies, University of Tampere, Finland

 

"This concise, persuasive volume is an exemplar of recent scholarship that focuses on video game contexts instead of video games as texts... With its useful chapter summaries and substantial bibliography, this accessible, thorough study would serve as an excellent introductory textbook. But it also makes original contributions to the study of video gamers, and so would be a valuable resource outside the classroom. Summing Up: Highly recommended." - N. A. Baker, Earlham College, CHOICE

1. Studying Video Games  2. Understanding Video Gameplay  3. Video Gamers as Audience  4. Who Plays Video Games?  5. Key Aspects of Video Gameplay  6. Conceptualizing Video Game Culture  7. Video Gamer Productivity  8. Video Games and Everyday Life

Garry Crawford is a Senior Lecturer in Cultural Sociology at the University of Salford. He is the author or editor of a number of books including Consuming Sport (2004), Dictionary of Leisure Studies (2009, with T. Blackshaw) and Online Gaming in Context (2011, edited with V.K Gosling and B. Light).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia