• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing for Cultural Organizations: New Strategies for Attracting Audiences - Third Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing for Cultural Organizations: New Strategies for Attracting Audiences - Third Edition

ISBN-13: 9780415626958 / Angielski / Twarda / 2013 / 190 str.

Bonita M. Kolb
Marketing for Cultural Organizations: New Strategies for Attracting Audiences - Third Edition Kolb, Bonita M. 9780415626958 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing for Cultural Organizations: New Strategies for Attracting Audiences - Third Edition

ISBN-13: 9780415626958 / Angielski / Twarda / 2013 / 190 str.

Bonita M. Kolb
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing for Cultural Organizations presents traditional marketing theory with a focus on the aspects most relevant to arts or cultural organizations. The book explains how to overcome the division between the concepts of high art and popular culture by targeting the new tech savvy cultural consumer.

As arts patronage has declined, and given new technological advances, arts organizations have had to adapt to a new environment and compete for an audience. This edition emphasizes visitor or audience participation, as well as the use of social media in attracting and maintaining an audience. Learning to harness social media and technology in order to encourage a dialogue with its audience is of primary importance for arts organizations. This book covers:

  • Cost effective methods of researching the audience using technology
  • Developing a consistent, branded online message
  • Using social media to increase audience engagement, and involve them in the creative process

With an approach that is jargon-free and focused on practical application, this book is designed for both undergraduate and graduate students of arts marketing and cultural management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - General
Business & Economics > Museum Administration and Museology
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415626958
Rok wydania:
2013
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
190
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: 1. Cultural Marketing Challenges  2. From High Art to Popular Culture  3. The New Culture Participant  4. Marketing and the External Environment  5. Consumer Motivation and the Purchase Process  6. Consumer Segmentation  7. Researching the Consumer  8. The Product and the Venue  9. Pricing and Funding as Revenue Sources  10. Promotion of the Marketing Message

Bonita M. Kolb is an Associate Professor of Business Administration at Lycoming College, USA. She has published in a number of leading journals and is the author of several books on marketing and non-profit management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia