• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Politics of Reality Television: Global Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Politics of Reality Television: Global Perspectives

ISBN-13: 9780415588256 / Angielski / Miękka / 2010 / 226 str.

Marwan Kraidy
The Politics of Reality Television: Global Perspectives Kraidy, Marwan M. 9780415588256  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Politics of Reality Television: Global Perspectives

ISBN-13: 9780415588256 / Angielski / Miękka / 2010 / 226 str.

Marwan Kraidy
cena 189,41
(netto: 180,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The Politics of Reality Television encompasses an international selection of expert contributions who consider the specific ways media migrations test our understanding of, and means of investigating, reality television across the globe. The book addresses a wide range of topics, including:

  • the global circulation and local adaptation of reality television formats and franchises
  • the production of fame and celebrity around hitherto "ordinary" people
  • the transformation of self under the public eye
  • the tensions between fierce loyalties to local representatives and imagined communities bonding across regional and ethnic divides
  • the struggle over the meanings and values of reality television across a range of national, regional, gender, class and religious contexts.
This book will be of interest to undergraduate and postgraduate students on a range of Media and Television Studies courses, particularly those on the globalisation of television and media, and reality television.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Television - General
Social Science > Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415588256
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000405657
Ilość stron:
226
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'... fascinating reading.' - POV

@contents: Selected Contents: Chapter 1. Introduction: Migrating Genres, Travelling Participants, Shifting Theories Katherine Sender PART 1: PRODUCING IDENTITY Introduction Keren Tenenboim-Weinblatt  Chapter 2. Real-izing Exploitation Mark Andrejevic  Chapter 3. When Reality TV is a Job Francois Jost  Chapter 4. Just Be Yourself – Only More So: Ordinary Celebrity in the Era of Self-Service Television Laura Grindstaff  PART 2: LABORING THE SELF  Introduction Adrienne Shaw  Chapter 5. Governing Bodies Gareth Palmer  Chapter 6. Globalizing Lifestyles? Makeover Television in Singapore Tania Lewis  Chapter 7. Reacting to Reality TV: The affective economy of an "extended social/public realm" Helen Wood and Beverly Skeggs  PART 3: PERFORMING THE NATION  Introduction Oren Livio  Chapter 8. Commercial Nationalism on Balkan Reality Television Zala Volcic and Mark Andrejevic  Chapter 9. World Citizens ‘a la Française’: Star Academy and the Negotiations of ‘French’ Identities Fabienne Darling-Wolf  Chapter 10. Reality Television and the Making of Mobile Publics: The Case of Indian Idol Aswin Punathambekar  PART 4: MIGRATING ECONOMIES  Introduction Tara Liss-Marino  Chapter 11. New Industry Dynamics: Lessons From Reality TV in Norway Yngvar Kjus  Chapter 12. Continental Reality Television and the Expansion of South African Capital Sean Jacobs  Chapter 13. Making Populations Appear Nick Couldry  Chapter 14. Reality Television in New Worlds Marwan M. Kraidy



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia