• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective

ISBN-13: 9780415560030 / Angielski / Twarda / 2013 / 184 str.

Matthew McDonald; Stephen Wearing
Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective McDonald, Matthew 9780415560030 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective

ISBN-13: 9780415560030 / Angielski / Twarda / 2013 / 184 str.

Matthew McDonald; Stephen Wearing
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective presents a critical analysis of the leading positions in social psychology from the perspective of classical and contemporary theories of consumer culture. The analysis seeks to expand social psychological theory by focusing on the interface between modern western culture (consumer culture) and social behaviour.

McDonald and Wearing argue that if social psychology is to play a meaningful role in solving some of society s most pressing problems (e.g. global warming, obesity, addiction, alienation, and exclusion) then it needs to incorporate a more comprehensive understanding and analysis of consumer culture.

Wide-ranging and challenging, the book offers a fresh insight into critical social psychology appropriate for upper undergraduate and postgraduate courses in personality, social psychology, critical and applied psychology. It will also appeal to those working in clinical, counselling, abnormal, and environmental psychology and anyone with an interest in the integration of social psychology and theories of consumer culture.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Social Science > Antropologia - Kultury
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415560030
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
184
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
23.37 x 16.26 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction 2. Theories Of Consumer Culture 3. Self-Identity In Consumer Culture 4. Emotional & Behavioural Problems In Consumer Culture 5. Consumer Culture And Space 6. Conclusion. References

Matthew McDonald is a visiting research fellow in the Graduate School of Psychology, Assumption University, Bangkok and a chartered member of the British Psychological Society. He is the author and co-author of a number of books, the most recent including Critical Social Psychology: An Introduction (2nd edition; with Brendan Gough and Marjella McFadden) and Epiphanies: An Existential Philosophical and Psychological Inquiry.

Stephen Wearing is an associate professor in the Management Discipline Group at the University of Technology, Sydney. He is the author, co-author and editor of a number of books, including Tourist Cultures: Identity, Place and the Traveller (with Deborah Stevenson and Tamara Young) and Journeys of Discovery (with Kevin Lyons).

McDonald, Matthew Matthew MacDonald is an author, educator, and MCSD... więcej >
Wearing, Stephen Dr. Stephen Wearing is an Associate Professor at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia