• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Positioning Theory and Strategic Communication : A new approach to public relations research and practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Positioning Theory and Strategic Communication : A new approach to public relations research and practice

ISBN-13: 9780415532631 / Angielski / Twarda / 2014 / 228 str.

Melanie James;¬Abar;¬Abar
Positioning Theory and Strategic Communication : A new approach to public relations research and practice Melanie James   9780415532631 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Positioning Theory and Strategic Communication : A new approach to public relations research and practice

ISBN-13: 9780415532631 / Angielski / Twarda / 2014 / 228 str.

Melanie James;¬Abar;¬Abar
cena 870,82
(netto: 829,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In public relations, people talk about positioning an idea, a persona, a political ideal, an ideology - but what are they talking about? Why do some positions taken by organizations crystallize in the minds of audiences, while others fail? Whilst positioning is not something new in public relations, this book explicates what it involves, how it works, and how to do it. It offers an in-depth exploration of the possibilities of Positioning Theory for the public relations field and it adds a new perspective to the growing body of multidisciplinary work in this rich theoretical area, moving the discussion away from the traditional communication plans of previous decades, which fail to accommodate the changing media and opinion landscapes.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415532631
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000436669
Ilość stron:
228
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Melanie James is senior lecturer in communication at the University of Newcastle, Australia. She is a national award-winning practitioner, having held senior roles in public relations and marketing communication. She has published in public relations journals and authored Australia’s first public relations careers book.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia