• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Changing Identities in Higher Education: Voicing Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Changing Identities in Higher Education: Voicing Perspectives

ISBN-13: 9780415426053 / Angielski / Twarda / 2007 / 226 str.

Ronald Barnett; Roberto Di Napoli;Barnett Ronald
Changing Identities in Higher Education: Voicing Perspectives Barnett, Ronald 9780415426053 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Changing Identities in Higher Education: Voicing Perspectives

ISBN-13: 9780415426053 / Angielski / Twarda / 2007 / 226 str.

Ronald Barnett; Roberto Di Napoli;Barnett Ronald
cena 728,68
(netto: 693,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this timely and innovative book scholars from Europe, the UK, North America and Australia, explore their own sense of identity, reflecting both on their research and scholarly interests, and their work experiences. Taking the form of a debate, Changing Identities in Higher Education helps to widen the contemporary space for debates on the future of higher education itself. The book is split into three parts:

  • part one presents a set of essays each on a set of identities within higher education (academic, student, administrative/managerial and educational developers).
  • part two includes responses to Part one from authors speaking from their own professional and scholarly identity perspective
  • part three illustrates perspectives on the identities of students, provided by students themselves.
With its original, dialogic form and varied content, this book is of interest to all those concerned in current debates about the state and nature of higher education today and those interested in questions of identity. It makes especially useful reading for students of higher education, lecturers in training, academics and managers alike.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Key Issues in Higher Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415426053
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000294470
Ilość stron:
226
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.98 x 16.56 x 1.88
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction.  Higher Education: Why Identities and Voices?  Preamble: Knowledge Identities  Part 1: Identities and Voices in Higher Education  1. Being an Academic Today  2. Have Students got a Voice?  3. Identities of Academic Developers: Critical Friends in the Academy?  4. The Changing Voices and Identities of Professional  Administrators and Managers  5. Managers: Academics and/or Business People?  Part 2: Perspectives  6. The Managers’ Perspectives  7. The Academics’ Perspectives  8. The Staff Developers’ Perspectives  9. The Students’ Perspectives.  Conclusions.  Changing voices and Identities in Higher Education?

Professor Ronald Barnett is Pro-Director for Longer Term Strategy and Professor of Higher Education at the Institute of Education, University of London.

Roberto Di Napoli is Senior Lecturer in Educational Development at Imperial College London. He has extensive teaching experience in higher education, both in the UK and other parts of Europe.

Barnett, Ronald Ronald Barnett is Professor of Higher Education at... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia