• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Locating China : Space, Place, and Popular Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Locating China : Space, Place, and Popular Culture

ISBN-13: 9780415405805 / Angielski / Miękka / 2005 / 250 str.

Jing Wang;Jing Wang
Locating China : Space, Place, and Popular Culture Jing Wang Jing Wang  9780415405805 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Locating China : Space, Place, and Popular Culture

ISBN-13: 9780415405805 / Angielski / Miękka / 2005 / 250 str.

Jing Wang;Jing Wang
cena 195,06 zł
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Taking a multidisciplinary approach, this volume examines the relationship between space and the production of local popular culture in contemporary China.

Taking a multidisciplinary approach, this volume examines the relationship between space and the production of local popular culture in contemporary China. The international team of contributors examine the inter-relationship between the cultural imaginary of a given place and China’s continuing drive towards urbanization. This has led to the development of new spaces and places, and new forms of spatial practices that destabilise old concepts of the ‘local’ and ‘locality’.

Delivering ethnographic observations and theoretical speculations, this text furthers our understanding of the link between spatial thinking and the production of consumer culture in China.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Social Science > Ethnic Studies - General
Social Science > Regional Studies
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415405805
Rok wydania:
2005
Dostępne języki:
Ilość stron:
250
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: The Politics and Production of Scales: How Does Geography Matter to Studies of Local, Popular Culture?  1. Land of Living Fossils: Scaling Cultural Prestige in China’s Periphery  2. Regional Formations and Transnational Urbanism in South China  3. The Cultural Landscape of Luxury Housing in South China: A Regional History  4. Identifying China’s Northwest, for Nation and Empire  5. Popularization and Localization: A Local Tabloid Newspaper Market in Transition  6. From Barrooms to Teahouses: Commercial Nightlife in Hainan Since1988  7. Ethno-consumerism as Cultural Production: Making Space for Miao Style  8. Anhui Baomu in Shanghai: Gender, Class, and a Sense of Place  9. The Pornographic City

Jing Wang is S. C. Fang Professor of Chinese Language and Culture at MIT and affiliated faculty with Comparative Media Studies there. She is the founder and organizer of the MIT International Program of Critical Policy Studies of China. She is the author of The Story of Stone (1992) and High Culture Fever (1996); the editor of Chinese Popular Culture and the State (2001), co-editor (with Tani Barlow) of Cinema and Desire (2002). She is working on a book manuscript brand new China: advertising and the production of commercial culture. Currently working on branding and advertising in contemporary China.

Jing Wang Jing Wang is Associate Professor of Asian and Afri... więcej >
Jing Wang Jing Wang is Associate Professor of Asian and Afri... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia