• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Technology and Corporate Crisis : Strategies, Planning and Communication in the Information Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Technology and Corporate Crisis : Strategies, Planning and Communication in the Information Age

ISBN-13: 9780415365963 / Angielski / Twarda / 2005 / 208 str.

S. Moore; Simon Moore; Michael Seymour
Global Technology and Corporate Crisis : Strategies, Planning and Communication in the Information Age S. Moore Simon Moore Michael Seymour 9780415365963 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Technology and Corporate Crisis : Strategies, Planning and Communication in the Information Age

ISBN-13: 9780415365963 / Angielski / Twarda / 2005 / 208 str.

S. Moore; Simon Moore; Michael Seymour
cena 537,65 zł
(netto: 512,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 503,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Changes in information technology have created a new and highly volatile environment for modern companies. One of the areas most affected is in crisis management. Companies are more open to hostile or anti-corporate activity, while needing to be responsive in the way they react to the variety of threats which new technology brings. These trends make companies vulnerable in many different ways, and ensure that in future, crises pack more punch, do more damage and do it faster.
The role technology has to play is twofold. It will sometimes be the cause, or used as a weapon to provoke crisis. It is also at the heart of planning for and managing crisis, either to manage or shape information or to expedite management attempts to solve problems and respond quickly, while rebuilding corporate and product reputation.
This book is based on a combination of one author's academic research into the global impact of new technology and the other author's experiences consulting with disaster struck corporations. It will take a broad, accessible approach aimed at analyzing:
* New threats delivered globally and instantly
* Online audiences and influencers who drive crises and issues
* How to build a more resilient crisis-management structure
* Developing communication strategies to protect corporate reputations to survive
* Preparing to cope with outsourcing relations to protect or deal with crisis
Readers interested in crisis management, the management of technology and corporate communications will all find something here to challenge their perspectives and change their practice.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415365963
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
208
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'It’s a must read for anyone who realises the critical importance and the power of corporate reputation and who understands how a mismanaged crisis can destroy that reputation.' - Martin Langford, MD, Kissmann Langford

Acknowledgements.  Preface.  Part 1: Shocks and The System  1. The Change  2. ‘Cobra Technology’  3. The Future for Public Opinion – ‘An Imitation of Closeness’  4. The Fragile Corporation  Part 2: Organizing For Crisis  5. Descent into the Maelstrom  6. Learning Conversational Transparency  7. Devolution and Fission  Conclusion  Afterwords  Bibliography  Index

Moore, Simon Moore is Assistant Professor of Business Communica... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia