• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Sport Stars: Masculinities and Moralities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Sport Stars: Masculinities and Moralities

ISBN-13: 9780415170376 / Angielski / Twarda / 2001 / 284 str.

Garry Whannel; Gary Whannel;Whannel Garry
Media Sport Stars: Masculinities and Moralities Whannel, Garry 9780415170376 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Sport Stars: Masculinities and Moralities

ISBN-13: 9780415170376 / Angielski / Twarda / 2001 / 284 str.

Garry Whannel; Gary Whannel;Whannel Garry
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Media Sport Stars considers how masculinity and male identity are represented through images of sport and sport stars. From the pre-radio era to today's specialist TV channels, newspaper supplements and websites, Whannel traces the growing cultural importance of sport and sportmen, showing how the very practices of sport are still bound up with the production of masculinities.
Through a series of case studies of British and American sportsmen, Whannel traces the emergence of of the sporting 'hero' and 'star', and considers the ways in which the lives of sport stars are narrated through the media. Focusing on figures like Muhammad Ali and David Beckham, whose fame has spread well beyond the world of sport, he shows how growing media coverage has helped produced a sporting system, and examines how modern celebrity addresses the issues of race and nation, performance and identity, morality and violence.
From Babe Ruth to Mike Tyson, Media Sport Stars demonstrates that, in an era in which both morality and masculinity are percieved to be 'in crisis', sport holds a central place in contemporary culture, and sport stars become the focal point for discourses of masculinity and morality.

Kategorie:
Sport
Kategorie BISAC:
Social Science > Men's Studies
Sports & Recreation > General
Education > Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415170376
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
284
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
24.28 x 15.8 x 2.16
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Chapter 1 Introduction; Part 1 The tales they tell of men …; Chapter 2 Discourses of crisis in masculinity; Chapter 3 The development of media sport; Chapter 4 Heroes and stars; Chapter 5 Narrativity and biography; Chapter 6 Sporting masculinities; Part 2 From sporting print to satellite …; Chapter 7 The birth of the sport star; Chapter 8 Good boys; Chapter 9 Pretty boys, the 1960s and pop culture; Chapter 10 Bad boys and the work ethic; Part 3 The restless vortex of celebrity; Chapter 11 Celebration, punishment, redemption and self-discipline; Chapter 12 Moralities, masculinities and violence; Chapter 13 Identities; Chapter 14 Performances, appearances, identities and postmodernities; Chapter 15 Vortextuality and conspicuous consumption; Chapter 16 Conclusion;

Garry Whannel

Whannel, Garry Garry Whannel is Professor of Media Cultures, and ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia