• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Neuro-Consumer: Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Neuro-Consumer: Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain

ISBN-13: 9780367895907 / Angielski / Twarda / 2020 / 322 str.

Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou; Michel Badoc
The Neuro-Consumer: Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie 9780367895907 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Neuro-Consumer: Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain

ISBN-13: 9780367895907 / Angielski / Twarda / 2020 / 322 str.

Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou; Michel Badoc
cena 252,56
(netto: 240,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 251,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book explains the subconscious behaviour of the neuro-consumer and shows how companies are using these findings to cast light on their own consumers’ behaviour. It is an essential companion to marketers and brand strategists interested in neuroscience, and vital reading for any advanced student or researcher in this area.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Psychology > Cognitive Neuroscience & Cognitive Neuropsychology
Psychology > Neuropsychology
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367895907
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
322
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
23.88 x 16.0 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Acknowledgements, Introduction, Part I The Advent of the Neuro-Consumer, Introduction, Chapter 1 From Philosophical Theory to Neuroscience, Chapter 2 Consumer Behaviour Studied by Marketing Research, Chapter 3 Limits of Marketing Studies and the Advent of the "Neuro-Consumer", Chapter 4 The Brain, Underestimated by Science for Centuries, Chapter 5 Neuromarketing and the Neuro-Consumer, Two 21st Century Inventions, Chapter 6 Neuroscientific Techniques Used to Understand the Neuro-Consumer’s Behaviour, Points to Remember, Part II Understanding the Neuro-Consumer’s Brain, Introduction, Chapter 7 The Neuro-Consumer’s Brain: A Complex Organ, Chapter 8 Is the Brain Free or Programmed? Chapter 9 How Age and Gender Condition the Brain, Chapter 10 How Memory Conditions the Brain, Chapter 11 The Influence of Emotions and Desires, Points to Remember, Part III The Neuro-Consumer’s Brain Influences by the Senses, Introduction, Chapter 12 The Neuro-Consumer and the Sense of Sight, Chapter 13 The Neuro-Consumer and the Sense of Hearing, Chapter 14 The Neuro-Consumer and the Sense of Smell, Chapter 15 The Neuro-Consumer and the Sense of Touch, Chapter 16 The Neuro-Consumer and the Sense of Taste, Points to Remember, Part IV The Neuro-Consumer’s Brain Influenced by Innovation, Introduction, Chapter 17 The Influence of Innovation, Design and Packaging, Chapter 18 The Influence of the Price of Products and Services, Chapter 19 The Influence of Experiential and Sensory Marketing, Chapter 20 The Salesman Faced with the Neuro-Consumer, Points to Remember, Part V The Neuro-Consumer’s Brain Influenced by Communication, Introduction, Chapter 21 Advertising Language, Chapter 22 Subliminal Influences of Communication on the Brain and the Nudge of Concept, Chapter 23 Brand’s Subliminal Influence, Points to Remember, Part VI The Neuro-Consumer’s Brain Influences by the Digital Revolution, Introduction, Chapter 24 When the Digital Revolution Changes the Brain’s Perception, Chapter 25 The Brain and the Emergence of the Social Networks, Points to Remember, Conclusion, A Vision of the Future, Selected Bibliography, Index

Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie Patrick M. Georges is a professor in management. H... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia