• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Corporate Branding » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Corporate Branding

ISBN-13: 9780367476632 / Angielski / Twarda / 2022 / 512 str.

Oriol Iglesias; Nicholas Ind; Majken Schultz
The Routledge Companion to Corporate Branding Oriol Iglesias Nicholas Ind Majken Schultz 9780367476632 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Corporate Branding

ISBN-13: 9780367476632 / Angielski / Twarda / 2022 / 512 str.

Oriol Iglesias; Nicholas Ind; Majken Schultz
cena 1068,72
(netto: 1017,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1062,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Development - Business Development
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367476632
Rok wydania:
2022
Numer serii:
001124165
Ilość stron:
512
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'Like seemingly everything with business these days, corporate branding is undergoing a sea change in strategy and execution. This stimulating and insightful handbook assembles some of the sharpest thinking from around the world on the most important and compelling topics in this area.'

Kevin Keller, Senior Associate Dean for Marketing and Communications and E.B. Osborn Professor of Marketing, Tuck School of Business

'Corporations are more than ever coming back, after being hidden by their brands during decades. Moreover the growth of the Benefit-corporation now adds a layer of purpose above the brands themselves. Clearly corporate branding needed to be reanalyzed. This is well done by this internationally co-created excellent book.'

Jean-Nöel Kapferer, Emeritus Professor, HEC Paris

'The Routledge Companion to Corporate Branding provides a much-needed overview of the history and evolution of corporate branding as a distinct field of study and practice as well as offering insight into its possible futures. Embracing both theoretical and practical contributions, it promises much value for anyone drawn to this rapidly expanding field.'

Mary Jo Hatch, Professor Emerita, University of Virginia

'When one wants to master a field, then what is really needed is a collection of high quality and well-crafted contributions from real and well recognised experts. This is exactly what the readers of The Routledge Companion to Corporate Branding will get. In this collection of articles top academics share their deep knowledge, offering important information and summarising the present and future of Corporate Branding. This collection of papers is an essential reading for those who want to understand, work, research or teach in Corporate Branding - a real "must have."'

Cleopatra Veloutsou, Professor of Brand Management, University of Glasgow



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia