• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Designing and Delivering Superior Customer Value: Concepts, Cases, and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Designing and Delivering Superior Customer Value: Concepts, Cases, and Applications

ISBN-13: 9780367230180 / Angielski / Twarda / 2019 / 388 str.

Art Weinstein (Nova Southeastern Univers;William C. Johnson
Designing and Delivering Superior Customer Value: Concepts, Cases, and Applications Art Weinstein (Nova Southeastern Univers William C. Johnson  9780367230180 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Designing and Delivering Superior Customer Value: Concepts, Cases, and Applications

ISBN-13: 9780367230180 / Angielski / Twarda / 2019 / 388 str.

Art Weinstein (Nova Southeastern Univers;William C. Johnson
cena 874,41
(netto: 832,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

First Published in 1999: This book stresses the service aspects of an organization - especially customer service, marketing, and organizational responsiveness, and how to create and provide outstanding customer value to the target market(s).

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Wydawca:
CRC Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367230180
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000772923
Ilość stron:
388
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Part 1: Customer Value Concepts  1. Customers Want Top Value  2. Being Customer Oriented  3. Process and Customer Value  4. Defining and Refining the Value Proposition  5. Defining and Managing Service Quality  6. Communicating Value Through Price  7. Strategies for Adding and Promoting Value  8. Maximizing Value Through Retention Marketing  9. Creating Value Through Customer and Supplier Relationships  Part 2: Customer Value Cases  Case 1. AAA Motor Club - Responding to Change  Case 2. Ethyl Corporation - Becoming Customer – Oriented  Case 3. Glaxo Wellcome, Inc. - Internal Marketing Leads to Customer Responsiveness  Case 4. The Grateful Dead - Customer Loyalty and Service Quality  Case 5. Harrah's Casino's - Brand Building  Case 6. International Food Ingredients Supplier - Customer Value Analysis  Case 7. Larry Bird's Home Court - Brand Repositioning  Case 8. Motorola - Supply Chain Management  Case 9. Nantucket Nectars - Perceived Quality  Case 10. National Association of Small Business Owners - Customer Retention  Case 11. Par Value - Enhancing Customer Value  Case 12. Pizza Hut - A Customer Loyalty Program  Case 13. Publix Supermarkets - Customer Intimacy  Case 14. Rubbermaid - Market Orientation  Case 15. The U.S. Newspaper Industry – Changing Markets  Case 16. State Pride Industrial Laundry - Value Chain Analysis  Case 17. Southwest Airlines - Value Added Services  Case 18. Teleplaza, Inc. - Differentiation  Case 19. Time Insurance - A Study of Process Quality Improvement  Part 3: Customer Value Applications  Part 4: Customer Value Abstracts  Part 5: Customer Value Assessment Tool (CVATTM )

Art Weinstein is a professor of marketing in the Huizenga School of Business and Entrepreneurship at Nova Southeastern University, Fort Lauderdale. He earned his Ph.D. in 1991 from Florida International University. Dr. Weinstein is the author of The Handbook of Market Segmentation, 3rd Edition and Defining Your Market, as well as more than 70 scholarly articles and papers on customer-focused topics and marketing strategy issues. He was the founder and editor of the Journal of Segmentation in Marketing. Dr. Weinstein has consulted for many high-tech and service firms.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia