• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Management

ISBN-13: 9780357635087 / Angielski / Miękka / 2021 / 336 str.

Dawn Iacobucci
Marketing Management Dawn Iacobucci 9780357635087 Cengage Learning - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Management

ISBN-13: 9780357635087 / Angielski / Miękka / 2021 / 336 str.

Dawn Iacobucci
cena 307,39
(netto: 292,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 220,28
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Cengage Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780357635087
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
336
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.11 x 18.54 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

PrefaceAbout the authorPart 1 Marketing Strategy1 Why is Marketing Management Important?2 Customer Behavior3 Segmentation4 Targeting5 PositioningPart 2 Product Positioning6 Products: Goods and Services7 Brands8 New Products and InnovationPart 3 Positioning via Price, Place, and Promotion9 Pricing10 Channels of Distribution11 Advertising Messages and Marketing Communications12 Integrated Marketing Communications and Media Choices13 Social MediaPart 4 Positioning: Assessment through the Customer Lens14 Customer Satisfaction and Customer Relationships15 Marketing Research ToolsPart 5 Capstone16 Marketing Strategy17 Marketing PlansEndnotesIndex

Dawn Iacobucci is the Bronson Ingram Professor of Marketing at the Owen Graduate School of Management, Vanderbilt University, where she has taught since 2007. She has also served as senior associate dean at Vanderbilt and professor of marketing at Northwestern University, University of Arizona and University of Pennsylvania. Dr. Iacobucci received her M.S. in statistics, her M.A. and Ph.D. in quantitative psychology from the University of Illinois at Urbana-Champaign and her M.T.S. from Garrett Theological Seminary. Dr. Iacobucci s research focuses on modeling dyadic interactions and social networks, customer satisfaction and service quality, multivariate and methodological research questions and issues related to health care and sustainability. She has published widely in publications such as the Journal of Marketing, the Journal of Marketing Research, Harvard Business Review, the Journal of Consumer Psychology, the International Journal of Research in Marketing, Marketing Science, the Journal of Service Research, Psychometrika, Psychological Bulletin and Social Networks. Dr. Iacobucci has taught core marketing management, marketing research, marketing models, services marketing and new products to M.B.A., E.M.B.A. and undergraduate students. She has also taught multivariate statistics and methodological topics in Ph.D. seminars. She has served as editor of both the Journal of Consumer Research and Journal of Consumer Psychology. She also edited Networks in Marketing, Handbook of Services Marketing and Management, Kellogg on Marketing and Kellogg on Integrated Marketing. In addition to this text, she has written MARKETING MODELS: MULTIVARIATE STATISTICS and MARKETING ANALYTICS AND MEDIATION ANALYSIS as part of the prestigious quantitative series at Sage. She is also a co-author of Gilbert Churchill s leading MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia