• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Culture and Consumption: New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Culture and Consumption: New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities

ISBN-13: 9780253206282 / Angielski / Miękka / 1990 / 192 str.

Grant David McCracken
Culture and Consumption: New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities Grant David McCracken 9780253206282 Indiana University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Culture and Consumption: New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities

ISBN-13: 9780253206282 / Angielski / Miękka / 1990 / 192 str.

Grant David McCracken
cena 68,38 zł
(netto: 65,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 67,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"This book compiles and integrates highly innovative work aimed at bridging the fields of anthropology and consumer behavior." -Journal of Consumer Affairs " . . . fascinating . . . ambitious and interesting . . . " -Canadian Advertising Foundation Newsletter " . . . an anthropological dig into consumerism brimming with original thought . . . " -The Globe and Mail "Grant McCracken has written a provocative book that puts consumerism in its place in Western society-at the centre." -Report on Business Magazine " . . . a stimulating addition to knowledge and theory about the interrelationship of culture and consumption." -Choice " McCracken's] synthesis of anthropological and consumer studies material will give historians new ideas and methods to integrate into their thinking." -Maryland Historian "The book offers a fresh and much needed cultural interpretation of consumption." -Journal of Consumer Policy "The volume will help balance the prevailing cognitive and social psychological cast of consumer research and should stimulate more comprehensive investigation into consumer behavior." -Journal of Marketing Research " . . . broad scope, enthusiasm and imagination . . . a significant contribution to the literature on consumption history, consumer behavior, and American material culture." -Winterhur Portfolio "For this is a superb book, a definitive exploration of its subject that makes use of the full range of available literature." -American Journal of Sociology "McCracken's book is a fine synthesis of a new current of thought that strives to create an interdisciplinary social science of consumption behaviors, a current to which folklorists have much to contribute." -Journal of American Folklore This provocative book takes a refreshing new view of the culture of consumption. McCracken examines the interplay of culture and consumer behavior from the anthropologist's point of view and provides new insights into the way we view ourselves and our society.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Makroekonomia
Wydawca:
Indiana University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780253206282
Rok wydania:
1990
Ilość stron:
192
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
23.4 x 16.0 x 1.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia