• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creative Strategy: A Guide for Innovation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creative Strategy: A Guide for Innovation

ISBN-13: 9780231160537 / Angielski / Miękka / 2014 / 176 str.

William Duggan
Creative Strategy: A Guide for Innovation Duggan, William 9780231160537 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creative Strategy: A Guide for Innovation

ISBN-13: 9780231160537 / Angielski / Miękka / 2014 / 176 str.

William Duggan
cena 75,83
(netto: 72,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 75,62
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

William Duggan's 2007 book, Strategic Intuition, showed how innovation really happens in business and other fields and how that matches what modern neuroscience tells us about how creative ideas form in the human mind. In his new book, Creative Strategy, Duggan offers a step-by-step guide to help individuals and organizations put that same method to work for their own innovations.

Duggan's book solves the most important problem of how innovation actually happens. Other methods of creativity, strategy, and innovation explain how to research and analyze a situation, but they don't guide toward the next step: developing a creative idea for what to do. Or they rely on the magic of "brainstorming"--just tossing out ideas. Instead, Duggan shows how creative strategy follows the natural three-step method of the human brain: breaking down a problem into parts and then searching for past examples to create a new combination to solve the problem. That's how innovation really happens.

Duggan explains how to follow these three steps to innovate in business and any other field as an individual, a team, or a whole company. The crucial middle step--the search for past examples--takes readers beyond their own brain to a "what-works scan" of what others have done within and outside of the company, industry, and country. It is a global search for good ideas to combine as a new innovation. Duggan illustrates creative strategy through real-world cases of innovation that use the same method: from Netflix to Edison, from Google to Henry Ford. He also shows how to integrate creative strategy into other methods you might currently use, such as Porter's Five Forces or Design Thinking. Creative Strategy takes the mystery out of innovation and puts it within your grasp.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Zarządzanie wiedzą
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780231160537
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
176
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.4 x 15.3 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Bill Duggan tackles the toughest part of the strategy process, the piece you cant find elsewhere: creating the new innovations that power and revitalize great organizations. For everyone who wants to make an impact, for those who want to lead, for those charged with making organizations work, you wont find this material anywhere else. If you read just one business book this year, make it this one-because this one has a process you can apply immediately in your own organization." - James E. Schrager, University of Chicago Booth School of Business

William Duggan is senior lecturer in business at Columbia Business School, where he teaches creative strategy in graduate and executive courses. He has given talks and workshops on creative strategy to thousands of executives from companies in countries around the world. His most recent book, Strategic Intuition, was named Best Strategy Book of 2007 by Strategy + Business.

Duggan, William Duggan teaches strategy at the Columbia Business S... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia