• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Economics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Economics

ISBN-13: 9780230293229 / Angielski / Miękka / 2015 / 192 str.

Stuart Cunningham
Media Economics Stuart Cunningham 9780230293229 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Economics

ISBN-13: 9780230293229 / Angielski / Miękka / 2015 / 192 str.

Stuart Cunningham
cena 149,15 zł
(netto: 142,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,72 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > Economics - General
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230293229
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000443700
Ilość stron:
192
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
21.34 x 13.72 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This book is designed to be an undergraduate or postgraduate text in media and communications studies. Its accessibility means that it should have a broader appeal as a text in areas such as business studies and policy studies. ... the insights and case studies provide helpful argumentation for rapidly changing business models." (Rob Nicholls, Telecommunications Policy, Vol. 40, 2017)

1. Media Economics: The Mainstream Approach 2. Critical Political Economy of the Media 3. Institutional Economics 4. Evolutionary Economics 5. Case Studies and Conclusions.

Stuart Cunningham is Distinguished Professor of Media and Communication at Queensland University of Technology, Australia.

Terry Flew is Professor of Media and Communication at Queensland University of Technology, Australia.

Adam Swift is a Research Fellow at Queensland University of Technology, Australia.

Understanding the economic paradigms at work in media industries and markets is vitally important for the analysis of the media system as a whole. The changing dynamics of media production, distribution and consumption are stretching the capacity of established economic paradigms.

In addition to succinct accounts of neo-classical and critical political economics, the text offers fresh perspectives for understanding media drawn from two 'heterodox' approaches: institutional economics and evolutionary economics. Applying these paradigms to vital topics and case studies, Media Economics stresses the value – and limits – of contending economic approaches in understanding how the media operates today. It is essential reading for all students of Media and Communication Studies, and also those from Economics, Policy Studies, Business Studies and Marketing backgrounds who are studying the media.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia