• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Japanese Consumer Dynamics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Japanese Consumer Dynamics

ISBN-13: 9780230242869 / Angielski / Twarda / 2010 / 244 str.

Parissa Haghirian
Japanese Consumer Dynamics Parissa Haghirian 9780230242869 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Japanese Consumer Dynamics

ISBN-13: 9780230242869 / Angielski / Twarda / 2010 / 244 str.

Parissa Haghirian
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Today Japan is still the second largest and most important consumer market in the world. This book discusses the development of Japanese consumerism, particularities of Japanese consumer behaviour and consumer rights, new consumer groups and emerging trend in the Japanese market.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230242869
Rok wydania:
2010
Wydanie:
2011
Ilość stron:
244
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.7 x 14.5 x 2.1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

PART I: JAPANESE CONSUMERISM Japanese Consumerism - Introduction Historical Development of Japanese Consumerism Particularities of Japanese Consumer Behaviour Japanese Consumers Rights and Protection Ethnocentrism of the Japanese Consumer PART II: JAPAN'S NEW CONSUMER GROUPS The New Rich The Silver Market Working Women Young Japanese Men The Single Market Foreigners in Japan, Kid's Marketing, Otaku PART III: JAPANESE CONSUMER TRENDS Beyond Sushi; The Japanese Food Market Are the Japanese Eco-Consumers? Mobile Consumption and Social Networks

Dr. PARISSA HAGHIRIAN is Associate Professor of International Management at the Faculty of Liberal Arts at Sophia University in Tokyo, Japan. She is further a visiting professor at Groupe HEC in Paris, Aalto University, Keio Business School and an adjunct professor at Temple University in Tokyo. Parissa holds a Master degree in Japanese Anthropology (University of Vienna, Austria), a Master degree and a PhD in International Management (Vienna University of Business, Austria). Since joining Sophia University Dr. Haghirian has taught undergraduate, graduate and MBA level classes on the subject of Japanese business practices and researched and consulted on numerous aspects of Japanese business practices with Western and native Japanese companies in Tokyo. She has published several books and articles on the topic and is the editor of 'J-Management; Fresh Perspectives on the Japanese Firm in the 21st Century' and 'Innovation and Change in Japanese Management'

Haghirian, Parissa Japan; Professor Sophia University;... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia