• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Parties, Interest Groups, and Political Campaigns » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Parties, Interest Groups, and Political Campaigns

ISBN-13: 9780199945856 / Angielski / Miękka / 2011 / 286 str.

Matthew J. Burbank; Ronald J. Hrebenar; Robert C. Benedict
Parties, Interest Groups, and Political Campaigns Matthew J. Burbank Ronald J. Hrebenar Robert C. Benedict 9780199945856 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Parties, Interest Groups, and Political Campaigns

ISBN-13: 9780199945856 / Angielski / Miękka / 2011 / 286 str.

Matthew J. Burbank; Ronald J. Hrebenar; Robert C. Benedict
cena 572,32
(netto: 545,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 531,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Just in time for the 2012 elections, Parties, Interest Groups, and Political Campaigns, Second Edition, shows how political parties and interest groups have become highly interdependent in the era of candidate-centered elections, issue advocacy organizations, and media-driven campaigns.
Featuring up-to-date data that includes 2008 and 2010 mid-term results and analysis, the second edition looks ahead to 2012 by illustrating such important developments as the emergence of the Tea Party; increasingly polarized politics; divided government; social media; lobbying and interest group developments (including the passage of health care and financial sector reform legislation); and the impact of the Citizens United Supreme Court decision on campaign finance reform. Offering a powerful combination of scholarship, data, and examples, Parties, Interest Groups, and Political Campaigns, Second Edition, provides students with one-stop shopping for understanding the new style of American politics.
New to the Second Edition:
* An examination of the Tea Party and its connections to the Republican infrastructure
* New election data from 2008 and 2010, with a preview of 2012
* Coverage of the Citizens United Supreme Court decision and campaign finance reform
* An inside look at lobbying in the Obama Administration
* Updated tables and figures throughout
* New political ads and examples that add visual interest and encourage student engagement

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Political Parties
Political Science > Political Process - Political Advocacy
Political Science > American Government - National
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199945856
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
286
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
25.15 x 17.78 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Matthew J. Burbank is Associate Professor of Political Science at the University of Utah. He teaches classes on American politics, elections, and research methods. Ronald J. Hrebenar is Professor of Political Science at the University of Utah. He is the author, editor, or coeditor of twelve books and more than sixty articles and chapters on interest groups, lobbying, political parties, and elections in the United States and Japan. Robert C. Benedict is Associate Professor of Political Science at the University of Utah, where he regularly teaches courses on American politics, public policy, and the legislative process.

Burbank, Matthew J. Matthew Burbank, Associate Professor of Political ... więcej >
Hrebenar, Ronald J. Ronald J. Hrebenar is Professor of Political Scien... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia