• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management Accounting in the Digital Economy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management Accounting in the Digital Economy

ISBN-13: 9780199260386 / Angielski / Twarda / 2004 / 320 str.

Alnoor Bhimani
Management Accounting in the Digital Economy Alnoor Bhimani 9780199260386 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management Accounting in the Digital Economy

ISBN-13: 9780199260386 / Angielski / Twarda / 2004 / 320 str.

Alnoor Bhimani
cena 926,73
(netto: 882,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 898,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

There is mounting evidence that the deployment of digital technologies by enterprises affects not just their functioning in economic terms, but also mobilizes broader social, institutional and organizational effects. At a technical level, Digitization directly influences organizational processes. Notions of its potential also define managerial pursuits and the search for enhanced organizational performance. Inevitably, digitization impacts the form, substance and provenance of internal accounting information with attendant consequences on the behavior and actions of decision-makers. Knowledge about the influence of digital technologies on management accounting thinking processes and practices is starting to emerge. A variety of issues relating to pricing strategies, cost management and control mechanisms are evident. But the implications for the field are far wider. Aspects of trust, organizational power, cultural shifts, strategization, convergence of product and information elements, and newly perceived contingencies between information dimensions and contextual factors are altering management accounting systems, structures, thinking and practices. This book explores these and other issues along different planes of reference. The first part of the book consists of chapters, which discuss accounting and management control systems and wider structural shifts connected with the advent of digital technologies. In the second section, the contributors analyze organizationally focused shifts occurring concomitantly alongside digital transformations in the economy. The final part of the book comprises chapters, which consider avenues of accounting transformation, which may be pursued, in specific contexts both in terms of practice and as concepts, which afford insights into possible management accounting futures. Broadly, the fourteen chapters of this book brings together practical commentaries, conceptual frameworks and theoretical argumentation and explore wider narratives regarding the interface between management accounting and the digital economy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Accounting - Managerial
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199260386
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
320
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

Alnoor Bhimani is Reader in Accounting and Finance at the London School of Economics. He has published a number of works on management accounting, including Management Accounting: Pathways to Progress (CIMA 1994), Management Accounting: European Perspectives (OUP, 1996), and Management and Cost Accounting (Pearson, 2002).

Bhimani, Alnoor Alnoor Bhimani is Reader in Accounting and Finance... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia