• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Oxford Handbook of Strategy: Volume II: Corporate Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Oxford Handbook of Strategy: Volume II: Corporate Strategy

ISBN-13: 9780199248643 / Angielski / Twarda / 2003 / 552 str.

David O. Faulkner; Andrew Campbell
The Oxford Handbook of Strategy: Volume II: Corporate Strategy Faulkner, David O. 9780199248643 Oxford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Oxford Handbook of Strategy: Volume II: Corporate Strategy

ISBN-13: 9780199248643 / Angielski / Twarda / 2003 / 552 str.

David O. Faulkner; Andrew Campbell
cena 884,30 zł
(netto: 842,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 851,70 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Oxford Handbook of Strategy is a two-volume set on the key subject areas and issues currently under discussion in the field of strategy. It unites a team of contributors who are all authorities on the topic of their chapter. The handbook will be of considerable value to researchers, graduate students, and teachers whose interest in the subject area has advanced beyond that of the traditional textbooks, and to managers and consultants who seek an authoritative, accessible, and up-to-date discussion of the fundamentals of strategy.
About the Series
Oxford Handbooks in Business & Management bring together the world's leading scholars on the subject to discuss current research and the latest thinking in a range of interrelated topics including Strategy, Organizational Behavior, Public Management, International Business, and many others. Containing completely new essays with extensive referencing to further reading and key ideas, the volumes, in hardback or paperback, serve as both a thorough introduction to a topic and a useful desk reference for scholars and advanced students alike.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Medical > Medycyna
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Oxford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199248643
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000252026
Ilość stron:
552
Waga:
1.03 kg
Wymiary:
24.99 x 17.12 x 3.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

... an all-star cast of contributors ... Faulkner and Campbell have created a coherent, comprehensive book that hits all of the big topics ... essential academic reference book[s] ... The handbook is well executed with strong editorial direction. Its breadth, depth and ambition are to be applauded, and it sets a real benchmark for similar publications.

David Faulkner is a Tutorial Fellow and Member of the Governing Body of Christ Church, Oxford, and Oxford University Lecturer in Strategic Management at the Sa"id Business School where he is a former Director of the MBA programme. His specialist research area is International Cooperative Strategy and Acquisitions on which subject he has written, edited or co-authored a number of books.; Andrew Campbell is a Director of Ashridge Strategic Management Centre and active as a consultant on strategic issues for major corporate clients. He is also a visiting professor at City University. He holds an MBA from the Harvard Business School where he was a Harkness Fellow and a Baker Scholar.

Faulkner, David O. David Faulkner is a Tutorial Fellow and Member of ... więcej >
Campbell, Andrew Andrew Campbell is a lecturer in Zoology at Qu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia