• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Philosophy of Emerging Media: Understanding, Appreciation, Application » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Philosophy of Emerging Media: Understanding, Appreciation, Application

ISBN-13: 9780190260743 / Angielski / Twarda / 2015 / 466 str.

Juliet Floyd; Juliet Floyd; James E. Katz
Philosophy of Emerging Media: Understanding, Appreciation, Application Juliet Floyd Juliet Floyd James E. Katz 9780190260743 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Philosophy of Emerging Media: Understanding, Appreciation, Application

ISBN-13: 9780190260743 / Angielski / Twarda / 2015 / 466 str.

Juliet Floyd; Juliet Floyd; James E. Katz
cena 662,11
(netto: 630,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 614,76
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The term "emerging media" responds to the "big data" now available as a result of the larger role digital media play in everyday life, as well as the notion of "emergence" that has grown across the architecture of science and technology over the last two decades with increasing imbrication. The permeation of everyday life by emerging media is evident, ubiquitous, and destined to accelerate. No longer are images, institutions, social networks, thoughts, acts of communication, emotions and speech-the "media" by means of which we express ourselves in daily life-linked to clearly demarcated, stable entities and contexts. Instead, the loci of meaning within which these occur shift and evolve quickly, emerging in far-reaching ways we are only beginning to learn and bring about.

This volume's purpose is to develop, broaden and spark future philosophical discussion of emerging media and their ways of shaping and reshaping the habitus within which everyday lives are to be understood. Drawing from the history of philosophy ideas of influential thinkers in the past, intellectual path makers on the contemporary scene offer new philosophical perspectives, laying the groundwork for future work in philosophy and in media studies. On diverse topics such as identity, agency, reality, mentality, time, aesthetics, representation, consciousness, materiality, emergence, and human nature, the questions addressed here consider the extent to which philosophy should or should not take us to be facing a fundamental transformation.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Philosophy > Language
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780190260743
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
466
Waga:
0.88 kg
Wymiary:
23.62 x 15.49 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Juliet Floyd is Professor of Philosophy, Boston University. She is the author of many articles on the history of eighteenth and twentieth century philosophy of mathematics, logic, and aesthetics and co-editor of Future Pasts: The Analytic Tradition in Twentieth Century Philosophy (Oxford, 2001) and Philosophical Explorations of the Legacy of Alan Turing: Turing 100 (Springer, forthcoming). James E. Katz is the Feld Professor of Emerging Media Studies at Boston University. Co-author of numerous books, including The Social Media President: Barack Obama and The Politics of Citizen Engagement, he also holds two patents. Prior to coming to Boston University in 2012, he was the Board of Governors Professor of Communication at Rutgers University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia