• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Product Manager's Handbook » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Product Manager's Handbook

ISBN-13: 9780071772983 / Angielski / Twarda / 2011 / 400 str.

Linda Gorchels
The Product Manager's Handbook Linda Gorchels 9780071772983 McGraw-Hill Education - Europe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Product Manager's Handbook

ISBN-13: 9780071772983 / Angielski / Twarda / 2011 / 400 str.

Linda Gorchels
cena 304,08
(netto: 289,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 300,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The essential guide to seamless product management for today's fluid, unpredictable business world Long considered the most useful and insightful guide of its kind, The Product Manager's Handbook has been fully revised and updated to give you the edge in today's challenging business landscape. It features expanded coverage of product development processes, intelligence-gathering techniques (including social media), and a greater emphasis on international issues. This indispensable resource proves that the techniques and tools product managers use are similar--regardless of what industry they work in and what kind of products they manage. Simply put, this book has everything you need for superior job performance--whether you manage consumer or business-to-business products created by an organization that is hierarchical or horizontal. The Product Manager's Handbook shows you how to integrate your organization's disparate segments into a cooperative, results-focused unit that produces satisfying products--from initial design through the postpurchase experience. If your job is to create and commercialize products, it provides the information you need to:

  • Balance breakthroughs and line extensions
  • Create business cases--including competitive assessment, market requirements, and risk reduction
  • Conduct gate reviews and beta testing and manage scope creep
  • Get everything in order for a smooth product launch
For those who manage existing lines, this guide provides:
  • Specific tips for each of the 4Rs of product life-cycle management
  • Brand guidelines
  • Approaches to customer message management
  • Advice on working with sales and the channel
Clear, easy-to-read charts show you how to manage each crucial step from conception to completion, and practical checklists help you evaluate progress at every stage. Interviews with seasoned product management consultants and top-performing product managers provide you with dynamic, proven strategies for addressing potential problems in marketing, production, cross-cultural communication, and more. The Product Manager's Handbook examines current market-leading companies, the latest research findings, and evolving customer perceptions to provide you with the tools you need to design, produce, and market winning products--and beat the competition at every turn.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzanie projektami
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
McGraw-Hill Education - Europe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780071772983
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
400
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.11 x 16.0 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia