• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

2000 Miles on Wisdom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

2000 Miles on Wisdom

ISBN-13: 9781936800131 / Angielski / Miękka / 2015 / 164 str.

Jim Serger
2000 Miles on Wisdom Jim Serger 9781936800131 Red Bike Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

2000 Miles on Wisdom

ISBN-13: 9781936800131 / Angielski / Miękka / 2015 / 164 str.

Jim Serger
cena 77,65
(netto: 73,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 77,01
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Good old fashion customer service is still alive and well across the globe......But in this book you will observe it was the customer who wrote his experience; for he was given superb customer service which generated a loyal customer, creating a customer for life. This is is a true story about a consumer not having a inkling as to what he required, but he kept coming back to a business (bicycle shop) that delivered every single time. The ten ingredients Jim writes about will guide any business to the core of customer service. A tremendous customer experience keeps customers coming back for more; 2000 Miles on Wisdom will show you how. Need an inspiring story to renew your commitment to success? Look no further than Jim Serger's 2000 Miles on Wisdom, with lessons on leadership and delivering the best to everyone customers, colleagues, relatives, and friends in your life. Marshall Goldsmith -million-selling author of the New York Times bestsellers, MOJO and What Got You Here Won t Get You There Jim Serger is an evangelist for bicycling and for superior customer service. 2000 Miles on Wisdom brings these two worlds together in purpose and in joy. Join Jim for the ride of his lifetime. This is a true story that will uplift you at every turn and show you how to make our world a better place every day. Ron Kaufman -New York Times bestselling author, Uplifting Service Customer service excellence, a personal journey of determination, and a passion for making a difference are at the center of Jim Serger Jr s analytic and personal work. Jim s book demonstrates how a customer-experience business (in his case a bicycle shop) can enliven the passion of customers, produce transformation for those it serves, and do good while doing well. Joseph Michelli -New York Times #1 bestselling author of books such as Leading the Starbucks Way and The Zappos Experience Kudos to Jim Serger on his new book 2000 Miles on Wisdom . Jim again has told a story based upon his personal experiences and achievements to take what some believe to be a complex issue customer service and break it down into simple to understand, practical and usable concepts. If you re in business, 2000 Miles on Wisdom is a must read. Jim Serger has emerged as an excellent story teller with a message for everyone. Chris Ruisi, The Coach -Author, Business Speaker, Leadership Coach and International Radio Show.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Transportation > Bicycles
Wydawca:
Red Bike Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781936800131
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
164
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.89
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia