wyszukanych pozycji: 12
![]() |
Advertisers at Work
ISBN: 9781430238287 / Angielski / Miękka / 2012 / 308 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Conversations with some of the sharpest minds in advertising lead the reader gently into the heart of the business. A great read whether you re starting out in advertising or simply want to pick up some tips from the greats.
Mark Tungate, author of Adland: A Global History of Advertising and Branded Beauty: How Marketing Changed the Way We Look InAdvertisers at Work, Tracy Tuten conducts interviews with some of the ad world sbiggest players. The interviews ranging from advertising legend Mike Hughes to leaders of the next generation like... Conversations with some of the sharpest minds in advertising lead the reader gently into the heart of the business. A great read whether you re starti...
|
cena:
112,68 |
![]() |
Marketing Communications for a Digital Age
ISBN: 9781036214098 / Angielski / Miękka / 14-03-2026 / 368 str. Książka dostępna od: 14-03-2026 |
|
Planowany termin premiery książki: 14-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
266,57 |
![]() |
Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World
ISBN: 9780313352966 / Angielski / Miękka / 2008 / 216 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Every day, print and online trade magazines and news sources tout developments in online advertising, branding, and marketing. Seismic shifts in the industry--like major advertisers setting up shop in Second Life and other alternate realities--have forced marketers and advertisers, ready or not, to employ new advertising models. But the potholes for advertisers using Web 2.0 are many, and missteps by companies that don't understand the new rules of the game guarantee lost time and money ill spent. "Advertising 2.0" ensures that readers understand the advertising options possible in the Web... Every day, print and online trade magazines and news sources tout developments in online advertising, branding, and marketing. Seismic shifts in th... |
cena:
132,35 |
![]() |
Social Media Marketing
ISBN: 9781529623826 / Angielski / Twarda / 2023 Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
672,46 |
![]() |
Principles of Marketing for a Digital Age
ISBN: 9781036201104 / Angielski / Twarda / 2025 Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
643,44 |
![]() |
Principles of Marketing for a Digital Age
ISBN: 9781529779806 / Angielski / Twarda / 2022 / 496 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
711,17 |
![]() |
Principles of Marketing for a Digital Age
ISBN: 9781036201098 / Angielski / Miękka / 2025 Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
261,25 |
![]() |
Marketing Communications for a Digital Age
ISBN: 9781036214104 / Angielski / Twarda / 14-03-2026 / 368 str. Książka dostępna od: 14-03-2026 |
|
Planowany termin premiery książki: 14-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
597,48 |
![]() |
Principles of Marketing for a Digital Age
ISBN: 9781529779790 / Angielski / Miękka / 2022 / 496 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
256,41 |
![]() |
Social Media Marketing
ISBN: 9781529623819 / Angielski / Miękka / 2023 Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
285,43 |
![]() |
The SAGE Handbook of Digital & Social Media Marketing
ISBN: 9781529752168 / Angielski / Twarda / 2022 / 1144 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Digital and social media marketing have been defining and transformative topics in marketing research and practice in the early 21st century. These two Handbooks provide a digital and social media marketing journey that flows from methods and methodologies. Each volume investigates the overarching factors within these domains in a logical order, captured in one place for those seeking to research and learn more about these areas. This two-volume set is the first dedicated scholarly collection to consolidate the research, theorising, industry practices and future... Digital and social media marketing have been defining and transformative topics in marketing research and practice in the early 21st&nbs... |
cena:
1161,09 |
![]() |
The Sage Handbook of Social Media Marketing
ISBN: 9781529743784 / Angielski / Twarda / 2022 / 544 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
580,55 |