![]() |
Narracja Teoria i praktyka
ISBN: 9788323324461 / Polski / Miękka / 553 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. „Narracja" - słowo to coraz częściej pojawia się w środkach masowego przekazu czy w potocznym języku. Gdy jakieś pojęcie staje się słowem kluczem, może być łatwo nadużywane i stracić swój pierwotny sens. Prezentowana publikacja pozwala zrozumieć narrację jako kategorię ważną, niezbędną do opisu istotnych zjawisk i procesów. A skoro autorami tej książki są filolodzy, psycholodzy, językoznawcy, psychiatrzy i psychoterapeuci, wybitni teoretycy i praktycy z tych dziedzin, przystępując do lektury czytelnik tej pracy słusznie może oczekiwać, że wiele z zagadnień...
„Narracja" - słowo to coraz częściej pojawia się w środkach masowego przekazu czy w potocznym języku. Gdy jakieś pojęcie staje się słowem ...
|
cena:
68,00 zł |
![]() |
Pedagogika medialna Podręcznik akademicki t.1
ISBN: 9788301157036 / Polski / Miękka / 348 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Prezentuje kluczowe koncepcje społeczeństwa informacyjnego i ich wpływ na współczesne systemy edukacyjne
Wskazuje rolę i miejsce mediów w społeczeństwie oraz ich wpływ na komunikację społeczną Przedstawia negatywne skutki oddziaływania mediów na uczniów Ukazuje funkcjonowanie i oddziaływanie mediów z pozycji kulturowych Prezentuje kluczowe koncepcje społeczeństwa informacyjnego i ich wpływ na współczesne systemy edukacyjne
Wskazuje rolę i miejsce mediów w s... |
cena:
64,00 zł |
![]() |
Wolne media
ISBN: 9788376730325 / Polski / Miękka / 164 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Ludzie kupują gazety i oglądają telewizję nie po to, żeby się czegoś nauczyć, tylko po to, aby się pośmiać – mawia najpotężniejszy
człowiek mediów przełomu wieków, właściciel docierającego do 70% ludności świata News Copr., Rupert Murdoch. Czy oznacza to schyłek państwa narodowego, bowiem idea jego istnienia nie jest w stanie oprzeć się ekonomii? Nie. Oznacza jedynie otwarcie różnorodnych konkurujących ze sobą kanałów przenoszenia informacji na rynek. Liberalna wizja mass mediów daje jednostce możliwość doboru dowolnego filtra w ich wyborze – twierdzi... Ludzie kupują gazety i oglądają telewizję nie po to, żeby się czegoś nauczyć, tylko po to, aby się pośmiać – mawia najpotężniejszy
... |
16,92 zł |
![]() |
Samotny hulaka
ISBN: 9788362726639 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 444 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Książka jest analizą świata pop z perspektywy psychologii ewolucyjnej – nauki w Polsce niszowej, choć na Zachodzie znakomicie już ugruntowanej.
Autor stara się odkryć ponadczasowe prawidła rządzące atrakcyjnością rozrywki oraz odpowiedzieć na pytanie, czy rozrywka „dla wszystkich” w ogóle jest możliwa. Zaletą książki jest lekki język oraz troska o przejrzystość i jasność. Wywód ilustrują liczne odwołania do czołowych dzieł dzisiejszej popkultury: kinowych, telewizyjnych, ale także do świata internetu i reklamy oraz do współczesnych „świątyń... Książka jest analizą świata pop z perspektywy psychologii ewolucyjnej – nauki w Polsce niszowej, choć na Zachodzie znakomicie już ugruntowanej...
|
42,30 zł |
![]() |
Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk..
ISBN: 9788375453904 / Polski / Miękka / 310 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach” odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy nowej-starej dyscypliny naukowej – nauki o mediach. Nie ulega wątpliwości, iż jest istotnym przyczynkiem do budowania tożsamości polskiego medioznawstwa. Ponadto skłania do integracji środowisko badaczy mediów, pochodzących przecież z różnych dyscyplin naukowych. Najważniejsze jednak jest to, iż niniejsze wydawnictwo stanowi... Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka „... |
cena:
45,00 zł |
![]() |
Medialne lwy dla rekinów biznesu
ISBN: 9788301180058 / Polski / Twarda / 200 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka... W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
... |
cena:
54,00 zł |
![]() |
Od stalówki do laptopa
ISBN: 9788364109171 / Polski / Miękka / 236 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. "To pasjonująca lektura.To opowieść o dziennikarstwie lat, które nie pozostawiły po sobie wiarygodnych dokumentów, a wiarygodnych tekstów dziennikarzy tyle, ile udało się przepchnąć przez cenzurę. […] Krystyna Tarasiewicz przeszła w Warszawie redakcje najlepsze, czasem też o charakterze fenomenów kulturowych jak na czasopisma po tej stronie Łaby – "Świat", który starał się być polskim "Lifem", "Dookoła świata", pierwsze pismo dla młodzieży, które zwróciło się ku zainteresowaniom nastolatków. Niektóre z tych gazet w polskim życiu publicznym odgrywały...
"To pasjonująca lektura.To opowieść o dziennikarstwie lat, które nie pozostawiły po sobie wiarygodnych dokumentów, a wiarygodnych tekstów dzien...
|
36,66 zł |
![]() |
Zmiany medialne i komunikacyjne T.2
ISBN: 9788363434564 / Polski / Miękka / 280 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, ...
|
32,90 zł |
![]() |
Róg Piccadilly i Nowego Światu
ISBN: 9788363566425 / Polski / Miękka / 440 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Autorka książki jako dziennikarka oraz polska korespondentka (od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii), będąc w samym centrum „medialnej machiny” - prezentuje cały wachlarz przemian jaki miał i ma miejsce na Wyspach. Jest to obraz kreowanych przez media brytyjskie postaw obywateli. Elżbieta Królikowska-Avis stara się również ocenić rolę w tych przemianach polityków brytyjskich, na przestrzeni ostatnich 25 lat.
Autorka książki jako dziennikarka oraz polska korespondentka (od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii), będąc w samym centrum „med...
|
43,24 zł |
![]() |
Fenomen Facebooka. Społeczne konteksty edukacji
ISBN: 9788363434373 / Polski / Miękka / 196 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Facebook w edukacji
• Facebook na co dzień • Facebook w badaniach „Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak popularny w Polsce, ani pewności, że w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wieszczono rychły upadek tego portalu społecznościowego, jednak prognozy się nie sprawdziły, a popularność Facebooka stale rośnie. [...] Polska zajmuje drugie miejsce na świecie, po Indiach, pod względem liczby rekrutowanych programistów przez Facebooka. Jednym z najważniejszych powodów popularności tego serwisu... Facebook w edukacji
• Facebook na co dzień • Facebook w badaniach „Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebo... |
28,20 zł |
![]() |
Dziennikarz śledczy. Nigdy się nie poddawaj Pakiet
ISBN: 9788394293437 / Polski / Miękka / 1600 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Do dziś - „Z mocy bezprawia” - autorom wielopiętrowej kombinacji operacyjnej nie udało się dobić Wojciecha Sumlińskiego, choć wytoczony mu proces sądowy trwa już kolejny rok... Otarłszy się o przynoszącą ulgę śmierć, Sumliński powraca „Z mocy nadziei” i daje czytelnikom wiele argumentów za życiem, wbrew licznym przeciwnościom i tragediom, które przynosi ludzki los. Podejmuje się na nowo dziennikarstwa śledczego i w bestsellerowych „Niebezpiecznych związkach” odważa się ujawnić znane wyłącznie nielicznym kontrowersyjne fakty z życia „prezydenta...
Do dziś - „Z mocy bezprawia” - autorom wielopiętrowej kombinacji operacyjnej nie udało się dobić Wojciecha Sumlińskiego, choć wytoczony mu ...
|
cena:
99,90 zł |
![]() |
Ekspektatywa 4 Zmaganie umysłu ze światem
ISBN: 9788392952732 / Polski / Miękka / 47 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Janek Simon i Szymon Wichary – artysta oraz psycholog – wyjaśniają zawiłości ludzkiej psychiki dającej wiarę niezliczonej ilości metod pozwalających odnieść sukces w grach liczbowych. Szukanie sensu w bezsensie, wiary, nadziei jest tu zarówno światełkiem w tunelu, jedyną szansą dla osób, którym nie pozostała już żadna inna opcja poprawienia swojego statusu, jak również próbą znalezienia drogi na skróty, pozwalającą zdobyć nieskończoną przewagę nad innymi.
Spis treści: Graficzne opracowanie systemów totolotka, Janek Simon Statystyczne badania nad... Janek Simon i Szymon Wichary – artysta oraz psycholog – wyjaśniają zawiłości ludzkiej psychiki dającej wiarę niezliczonej ilości metod pozw...
|
20,68 zł |
![]() |
Rekiny biznesu w mediach
ISBN: 9788301183585 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 200 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie,...
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki...
|
cena:
64,00 zł |
![]() |
Praca głosem: Technika mowy i prezentacji
ISBN: 9788375861129 / Polski / Kartonowa / 60 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Jest to poradnik dla nauczycieli, wykładowców, biznesmenów, prezenterów telewizyjnych i radiowych, polityków, tłumaczy- dla wszystkich, którzy chcą mówić poprawnie i efektywnie.
Do książki dołączony jest materiał video przygotowany i nagrany przez autora Andrzeja Siedleckiego. Zawiera on szereg praktycznych sytuacji wykorzystania głosu oraz ćwiczenia pozwalające odbiorcy najpierw wykształcić, a później ćwiczyć te umiejętności. Jest to poradnik dla nauczycieli, wykładowców, biznesmenów, prezenterów telewizyjnych i radiowych, polityków, tłumaczy- dla wszystkich, którzy ...
|
cena:
33,60 zł |
![]() |
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
ISBN: 9788301201944 / Polski / Miękka / 368 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych... Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych ...
|
cena:
84,00 zł |
![]() |
Straceniec Tom 2
ISBN: 9788394165215 / Polski / Miękka / 344 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Druga część wspomnień Andrzeja Czechowicza.
Od Autora: "Oddaję do rąk Czytelnika zapis moich nowych wspomnień, z zamiarem skreślenia których nosiłem się przynajmniej od zakończenia obrad Okrągłego Stołu w 1989 r. Mieszczą się one w szeroko pojmowanym nurcie literatury faktu, nosząc zarazem cechy autobiografii, jak i obszernego eseju, przeplatanych licznymi dygresjami natury historyczno-polityczno-społecznej. Nawiązującymi przy tym często do aktualnej sytuacji w kraju i wydarzeń na świecie. Ich rdzeniem i główną osią są zapisy z czasów mojego pobytu w Monachium i... Druga część wspomnień Andrzeja Czechowicza.
Od Autora: "Oddaję do rąk Czytelnika zapis moich nowych wspomnień, z zamiarem skreślenia ... |
65,80 zł |
![]() |
Dziennikarstwo
ISBN: 9788381801225 / Polski / Miękka / 309 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka, wojny, demonstracje, miejsca katastrof, kulisy współczesnego świata to naturalne środowisko dziennikarzy.
Ale jak z marzeń uczynić profesję? Książka ta stara się wskazać właściwą drogę. Napisana przez duet dziennikarzy i wnikliwych obserwatorów świata mediów, którzy dziś wykładają dziennikarstwo w Polsce, Szwajcarii i USA, łączy teorię z praktyką. I to stanowi jej wielki atut. Ten wyjątkowy podręcznik... Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka,...
|
cena:
56,00 zł |
![]() |
Everyman's McLuhan
ISBN: 9786202446938 / Polski / Miękka / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
160,95 zł |
![]() |
Socjologia komunikacji i mediów TW
ISBN: 9788377370094 / Polski / Twarda / 486 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pra-cownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych ,wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu.
Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym pro-gramom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komu-nikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne tech-niki przekazu.... Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pra-cownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych ,wyk...
|
cena:
64,00 zł |
![]() |
Ethos w życiu publicznym
ISBN: 9788301154028 / Polski / Miękka / 412 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Książka opisuje najważniejsze zagadnienia etyczne współczesnego świata. Autorki omawiają zagadnienia związane ze sferą publiczną, takie jak społeczeństwo obywatelskie, ład publiczny, sprawiedliwość, tolerancja, rola mediów. W sposób systematyczny zostały opisane najbardziej drażliwe kwestie związane z życiem i zdrowiem człowieka (etyka lekarska, technologie genetyczne i klonowanie, transplantologia, tyka śmierci) oraz zagadnienia etyczne związane z prawami człowieka i prawami narodów (suwerenność, pokój, edukacja na rzecz pokoju, globalizacja). Omówiono również...
Książka opisuje najważniejsze zagadnienia etyczne współczesnego świata. Autorki omawiają zagadnienia związane ze sferą publiczną, takie jak ...
|
cena:
74,00 zł |