Meinungspflege ALS Beruf: Etablierung Und Professionalisierung Der Pr-Beratung in Der Bundesrepublik Deutschland Bis 1974
ISBN: 9783658249267 / Niemiecki / Miękka / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
163,63 zł |
Nachdenken Über Public Relations: Aufsätze, Reden Und Gespräche Eines Pr-Menschen
ISBN: 9783658236120 / Niemiecki / Miękka / 400 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
163,63 zł |
Public Relations: Competencies and Practice
ISBN: 9781138552333 / Angielski / Twarda / 318 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
654,86 zł |
Public Relations: Competencies and Practice
ISBN: 9781138552340 / Angielski / Miękka / 318 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
196,40 zł |
Intercultural Public Relations: Realities and Reflections in Practical Contexts
ISBN: 9781138189249 / Angielski / Twarda / 280 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
906,73 zł |
Intercultural Public Relations: Realities and Reflections in Practical Contexts
ISBN: 9781138189256 / Angielski / Miękka / 280 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Intercultural Public Relations: Theories for Managing Relationships and Conflicts with Strategic Publics develops a coherent framework to unify the theories of public relations and intercultural communication, and within the framework, examines empirical studies of intercultural interactions. This book follows an intercultural approach, which considers how individuals and entities with dissimilar cultural identities interact and negotiate to solve problems and reach mutually satisfying outcomes. This work provides a theory-driven, empirically supported framework it provides will...
Intercultural Public Relations: Theories for Managing Relationships and Conflicts with Strategic Publics develops a coherent framework to unify the th...
|
|
cena:
221,59 zł |
Quick Guide Digitale B2b-Kommunikation: Content, Influencer, Blogs & Co: Wie Sie Ihre Kunden an Allen Digitalen Touchpoints Erreichen
ISBN: 9783658142124 / Niemiecki / Miękka / 141 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
109,03 zł |
Global and Multicultural Public Relations
ISBN: 9781118673966 / Angielski / Miękka / 272 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
217,14 zł |
Stereotype in Marketing Und Werbung: Interdisziplinäre Perspektiven Auf Kulturspezifische Wissensrepräsentationen
ISBN: 9783658242169 / Niemiecki / Miękka / 316 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen
Interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen
|
|
cena:
236,36 zł |
Interne Kommunikation in Kleinen Und Mittleren Unternehmen: Eine Qualitative Analyse in Print- Und Digitalunternehmen
ISBN: 9783658245511 / Niemiecki / Miękka / 107 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Eine qualitative Analyse in Print- und Digitalunternehmen
Eine qualitative Analyse in Print- und Digitalunternehmen
|
|
cena:
236,36 zł |
Digitale Unternehmensführung: Kommunikationsstrategien Für Ein Exzellentes Management
ISBN: 9783658230524 / Niemiecki / Miękka / 329 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
199,97 zł |
Kommunikation Und Vertrauen in Betrieblichen Krisensituationen: Eine Linguistische Analyse Am Beispiel Der Bankenkrise
ISBN: 9783658252670 / Niemiecki / Miękka / 345 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
181,80 zł |
Quick Guide Agile Content-Produktion: Die Customer Experience an Allen Touchpoints Optimal Gestalten
ISBN: 9783658232658 / Niemiecki / Miękka / 98 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
109,03 zł |
Corporate Advertising: Wesenszüge Und Wirkungen Einer Kommunikationsdisziplin an Der Schnittstelle Von Werbung Und Public Relations
ISBN: 9783658247935 / Niemiecki / Miękka / 313 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
181,80 zł |
Journalistische Praxis: Chatbots: Automatisierte Kommunikation Im Journalismus Und in Der Public Relation
ISBN: 9783658254933 / Niemiecki / Miękka / 45 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
54,52 zł |
Why Service Matters: A Collection of Essays That Will Change How You Think About Service
ISBN: 9781795734783 / Angielski / Miękka / 348 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
135,38 zł |
Customer Engagement Marketing
ISBN: 9783319872070 / Angielski / Miękka / 328 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
856,04 zł |
The Discourse of Business Meetings: Agency and Power in Financial Organizations
ISBN: 9783319881874 / Angielski / Miękka / 219 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
389,09 zł |
Storytelling in Journalismus, Organisations- Und Marketingkommunikation
ISBN: 9783658257279 / Niemiecki / Miękka / 244 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
236,36 zł |
Starting Up in Business Networks: Why Relationships Matter in Entrepreneurship
ISBN: 9781349707690 / Angielski / Miękka / 321 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. This book offers a novel perspective on starting-up new business ventures through examining the process by which they become part of the existing business environment. The book highlights the importance of inter-organizational business relationships. Asserting that new ventures need to interact and connect with customers and suppliers, alongside policy actors and universities, Starting up in Business Networks demonstrates how beginning a new venture demands initiating and developing business relationships. Noting a lack of prior research into the process by which start-ups embed into an...
This book offers a novel perspective on starting-up new business ventures through examining the process by which they become part of the existing busi...
|
|
cena:
330,72 zł |