• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

David Hailey - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Readercentric Writing for Digital Media: Theory and Practice Hailey, David 9780895038142 Baywood Publishing Company
Readercentric Writing for Digital Media: Theory and Practice

Hailey, David

This book presents an altogether new approach to writing and evaluating writing in digital media. It suggests that usability theory provides few tools for evaluating content, because usability theory assumes only one kind of writing on the Internet. The author suggests three models: user-centric (usability model), persuasion-centric (encouraging the reader to linger and be persuaded--Canon camera ads), and quality-centric (encouraging the reader to linger and learn or be entertained because of the quality of the writing--NASA.gov and YouTube).

Designed for professional writers and...

This book presents an altogether new approach to writing and evaluating writing in digital media. It suggests that usability theory provides few to...

cena: 475,04
 Readercentric Writing for Digital Media: Theory and Practice David Hailey 9780895038135 Routledge
Readercentric Writing for Digital Media: Theory and Practice

David Hailey

This book presents an altogether new approach to writing and evaluating writing in digital media. It suggests that usability theory provides few tools for evaluating content, because usability theory assumes only one kind of writing on the Internet. The author suggests three models: user-centric (usability model), persuasion-centric (encouraging the reader to linger and be persuaded--Canon camera ads), and quality-centric (encouraging the reader to linger and learn or be entertained because of the quality of the writing--NASA.gov and YouTube).

Designed for professional writers and...

This book presents an altogether new approach to writing and evaluating writing in digital media. It suggests that usability theory provides few to...

cena: 702,94


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia