• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Yana Belenkaya » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Le pouvoir de la marque mondiale Belenkaya, Yana 9786208753467
Le pouvoir de la marque mondiale

ISBN: 9786208753467 / Francuski / Miękka / 2025 / 96 str.

ISBN: 9786208753467/Francuski/Miękka/2025/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Yana Belenkaya
Dans une économie mondialisée, la majeure partie du bien-être d'une nation dépend de sa capacité à exporter des biens et des services dotés de marques fortes. En effet, dans le contexte actuel, une grande partie des revenus des producteurs provient de la valeur ajoutée, qui est principalement due au statut de la marque. La valeur de la marque est reconnue comme l'actif incorporel le plus rentable par les économistes modernes. 72 % des consommateurs sont prêts à payer 20 % de plus pour la marque qu'ils choisissent. L'expérience de l'image de marque au Belarus n'est pas assez riche....
Dans une économie mondialisée, la majeure partie du bien-être d'une nation dépend de sa capacité à exporter des biens et des services dotés de ...
cena: 147,16

 Poder global da marca Belenkaya, Yana 9786208753436
Poder global da marca

ISBN: 9786208753436 / Portugalski / Miękka / 2025 / 96 str.

ISBN: 9786208753436/Portugalski/Miękka/2025/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Yana Belenkaya
cena: 147,16

 Potere del marchio globale Belenkaya, Yana 9786208753450
Potere del marchio globale

ISBN: 9786208753450 / Włoski / Miękka / 2025 / 96 str.

ISBN: 9786208753450/Włoski/Miękka/2025/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Yana Belenkaya
cena: 147,16

 Globalna sila marki Belenkaya, Yana 9786208753443
Globalna sila marki

ISBN: 9786208753443 / Polski / Miękka / 2025 / 92 str.

ISBN: 9786208753443/Polski/Miękka/2025/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Yana Belenkaya
cena: 147,16

 Globale Markenstärke Belenkaya, Yana 9786208753481
Globale Markenstärke

ISBN: 9786208753481 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 100 str.

ISBN: 9786208753481/Niemiecki/Miękka/2025/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Yana Belenkaya
In einer globalisierten Wirtschaft hängt das Wohlergehen der Nation größtenteils von ihrer Fähigkeit ab, Waren und Dienstleistungen zu exportieren, die starke Marken haben, denn im aktuellen Kontext stammt ein großer Teil des Einkommens der Produzenten aus dem Mehrwert, der hauptsächlich auf den Markenstatus zurückzuführen ist. Der Markenwert wird von modernen Ökonomen als der profitabelste immaterielle Vermögenswert anerkannt. 72 % der Verbraucher sind bereit, für die von ihnen gewählte Marke 20 % mehr zu bezahlen. Die Erfahrung mit der Markenbildung in Belarus ist nicht...
In einer globalisierten Wirtschaft hängt das Wohlergehen der Nation größtenteils von ihrer Fähigkeit ab, Waren und Dienstleistungen zu exportieren...
cena: 147,16

 Global Brand Power : Branding as a factor of raising international competitiveness of Belarusian economy Belenkaya, Yana 9783659917400
Global Brand Power : Branding as a factor of raising international competitiveness of Belarusian economy

ISBN: 9783659917400 / Angielski / Miękka / 2016 / 96 str.

ISBN: 9783659917400/Angielski/Miękka/2016/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Yana Belenkaya
cena: 147,16


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia