• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stefan H K Wuyts » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Handbook of Business-to-Business Marketing Stefan Wuyts 9781800376861
Handbook of Business-to-Business Marketing

ISBN: 9781800376861 / Angielski / Twarda / 2022 / 768 str.

ISBN: 9781800376861/Angielski/Twarda/2022/768 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stefan Wuyts
cena: 1373,23

 The Connected Customer: The Changing Nature of Consumer and Business Markets Wuyts, Stefan H. K. 9781848728370
The Connected Customer: The Changing Nature of Consumer and Business Markets

ISBN: 9781848728370 / Angielski / Twarda / 2010 / 372 str.

ISBN: 9781848728370/Angielski/Twarda/2010/372 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stefan H.K. Wuyts; Ph.D. Marnik G. Dekimpe;Els Gijsbrechts
This work provides a guide to the new reality of consumer and business marketing in today's modern technological world. In particular it explores how social networking and information sharing websites have impacted upon markets and marketing.
This work provides a guide to the new reality of consumer and business marketing in today's modern technological world. In particular it explores how ...
cena: 705,83

 The Connected Customer: The Changing Nature of Consumer and Business Markets Stefan H. K. Wuyts Marnik G. Dekimpe Els Gijsbrechts 9781138997769
The Connected Customer: The Changing Nature of Consumer and Business Markets

ISBN: 9781138997769 / Angielski / Miękka / 2016 / 372 str.

ISBN: 9781138997769/Angielski/Miękka/2016/372 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stefan H. K. Wuyts; Marnik G. Dekimpe; Els Gijsbrechts

In today's connected consumer environment, customers are better informed and harder to please, but they also leave a more visible evidence trail in the form of improved databases and customer information. Consumers are increasingly interconnected through various sorts of social networks, a trend that is facilitated by recent advances in electronic media and telecommunication (i.e., MySpace, Facebook, Twitter and Cyworld). Consumers are also increasingly connected with brands and seek to play a more participative role in their relationship with companies, stimulating companies to reconsider...

In today's connected consumer environment, customers are better informed and harder to please, but they also leave a more visible evidence trail in...

cena: 243,34

 Handbook of Business-to-Business Marketing Gary L. Lilien Andrew J. Petersen Stefan H. K. Wuyts 9781803923611
Handbook of Business-to-Business Marketing

ISBN: 9781803923611 / Angielski

ISBN: 9781803923611/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gary L. Lilien;Andrew J. Petersen;Stefan H. K. Wuyts
This second edition of the Handbook of Business-to-Business Marketing provides an updated comprehensive state-of-the-art overview of business-to-business (B2B) marketing by leading academic scholars and practitioners in the field. Each of the 34 chapters is structured to provide perspectives of one B2B problem area both from an academic and a managerial perspective, a state-of-art review and summary, a research agenda for the domain, and implications for practitioners. Published in conjunction with Penn State's Institute for the Study of Business Markets, this extensive Handbook will...
This second edition of the Handbook of Business-to-Business Marketing provides an updated comprehensive state-of-the-art overview of business-to-busin...
cena: 258,51


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia