wyszukanych pozycji: 4
Rethinking Advertising as Paratextual Communication
ISBN: 9781800882614 / Angielski / Twarda / 2022 / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
398,58 zł |
Rethinking Advertising as Paratextual Communication
ISBN: 9781035312139 / Angielski / Miękka / 2023 / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
130,77 zł |
Advertising and Promotion
ISBN: 9781529718515 / Angielski / Twarda / 2021 / 424 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
881,79 zł |
Advertising and Promotion
ISBN: 9781529718508 / Angielski / Miękka / 2021 / 424 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
300,79 zł |